Een moderater op prison?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
Er er mischien een moderater vaker online komen op prison er zijn de laatste tijd veel hackers ik zie mainth vaak online volgens mij ook xevilcraftx? Ik ben ook niet altijd online hackers zijn gwn vervelend en ik wil ze weg hebbe b.v.d. @remymine
Graag hier over beantwoorden.

R

Rutgertjuh

Guest
Het is opzich best logisch dat mods weinig online zijn op prison, aangezien het niet nodig voor ze is om te minen en pvpen durven vaak minder mensen. Ik vind het daarom best logisch dat ze er weinig zijn.

De enige manier om die hackers kwijt te raken is recorden en reporten.

• Like
Reactions: Maaraa

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Je zult nooit van hackers afkunnen komen, tis net een virus.. de ene is gebanned en er komt een nieuwe erbij

rijnier

Niet Verified
12 okt 2014
136
40
144
Heemstede
Je zult nooit van hackers afkunnen komen, tis net een virus.. de ene is gebanned en er komt een nieuwe erbij
Maar als je er niks aan doet blijven er steeds maar meer komen.. Maar je hebt wel gelijk :)

razerforever

Niet Verified
10 jan 2015
108
32
169
@Hape is/was vaak online.
ik geloof dat @Hape het druk heeft, en de rest van de staff ook.
ik denk dat je/we het beste kunnen recorden etc totdat de staff het 'minder' druk heeft en eens langs komt.
De staff heeft natuurlijk ook nog andere dingen naast het staff zijn van haunted ;)
Wat de hackers betreft, daar moeten we gewoon op wachten totdat die gebanned worden ;)
staff komt vast wel weer eens online op prison hoor ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.