He mensen dit jaar is een slecht jaar voor mij ik ben vaak gebanned 3 keer in 3 maanden er zijn moderators/admins die mij vermoedelijk niet aardig vinden..
Dus ik wil mijn excuses aanbieden voor mijn hacks en mijn slechte gedrag soms tijdens kitpvp.
Maar iedereen die me ATM gebanned heeft wil ik verontschuldigen voor wat ik misdaan heb.
De meeste bans heb ik verdient en ik heb er van geleerd..
Wie ben ik:Ik ben Jefkedebeer en speel al een tijdje haunted.
Wat speel ik op haunted?Survival2,Skyblock,factions en kitpvp.
Mijn doel op haunted:Mensen helpen op survival2 en ruzies vermeiden.
Vijanden:Nou ik zou het liever niet vijanden heten maar 1 verdient het wel:The_darkranger
Vriendin:Annetje2003:Anne
Wat meer over mezelf:Ik sta bekend onder de naam :Jefke maar zo heet ik niet ik blijf liever anoniem maar dat word moeilijk haha.Ik ben 12 jaar en woon momenteel in belgie,je denkt vat ow hij spreekt vlaams maar heel wat mensen weten dat ik dat niet kan.Ik speel al 3 jaar minecraft en 2,5 jaar haunted een half jaar op ps3 dus.Mijn hobbys zijn slapen in de les en gamen zowel sochtens of snachts :p zoals @Nookie_S5 weet haha.
Maar het liefst wil ik mensen helpen op survival2,Ik ben jarig op 9 oktober en zit nu in het 1 ste middelbaar
Als je vragen hebt zet het even hieronder!
Groetjes Jefke/jefkedebeer/Jefkedebeer123
Dus ik wil mijn excuses aanbieden voor mijn hacks en mijn slechte gedrag soms tijdens kitpvp.
Maar iedereen die me ATM gebanned heeft wil ik verontschuldigen voor wat ik misdaan heb.
De meeste bans heb ik verdient en ik heb er van geleerd..
Wie ben ik:Ik ben Jefkedebeer en speel al een tijdje haunted.
Wat speel ik op haunted?Survival2,Skyblock,factions en kitpvp.
Mijn doel op haunted:Mensen helpen op survival2 en ruzies vermeiden.
Vijanden:Nou ik zou het liever niet vijanden heten maar 1 verdient het wel:The_darkranger
Vriendin:Annetje2003:Anne
Wat meer over mezelf:Ik sta bekend onder de naam :Jefke maar zo heet ik niet ik blijf liever anoniem maar dat word moeilijk haha.Ik ben 12 jaar en woon momenteel in belgie,je denkt vat ow hij spreekt vlaams maar heel wat mensen weten dat ik dat niet kan.Ik speel al 3 jaar minecraft en 2,5 jaar haunted een half jaar op ps3 dus.Mijn hobbys zijn slapen in de les en gamen zowel sochtens of snachts :p zoals @Nookie_S5 weet haha.
Maar het liefst wil ik mensen helpen op survival2,Ik ben jarig op 9 oktober en zit nu in het 1 ste middelbaar
Als je vragen hebt zet het even hieronder!
Groetjes Jefke/jefkedebeer/Jefkedebeer123
Laatste update: