Een nieuwe video...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
Iedereen die geabonneerd is heeft gemerkt dat ik niet veel heb geupload en dat komt omdat ten eerste Justin (een vriend van me) heeft een nieuwe video kaart dus al zijn montages die bijna af waren zijn weg :(
Ten 2e omdat ik een groot project begonnen was maar omdat ik SMP (geen idee wat het betekend) had geen toestemming gegeven op mijn muziek -.- dus ik moest weer een hele nieuwe editten omdat dit vaak maar dan 6 uur duurt had ik dus ongeveer dagen niet echt wat kunnen uploaden daarom de wat andere videos dan eerst.
Gelukkig staat er een nieuwe nu wel op!!!
link channel: https://www.youtube.com/user/Thaevilzgaming/videos
Ik zou het waarderen als jullie een like of subben :D
Evil

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
Hoi, ik snap je verhaal niet, die Justin heeft een nieuwe videokaart, okay, cool, maar waarom raakt hij dan zn montages kwijt? dat maakt totaal geen sense.... die montages zijn gewoon opgeslagen op de harde schijf, niet op de videokaart ;)

• Like
Reactions: UprisingErrors

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
Hoi, ik snap je verhaal niet, die Justin heeft een nieuwe videokaart, okay, cool, maar waarom raakt hij dan zn montages kwijt? dat maakt totaal geen sense.... die montages zijn gewoon opgeslagen op de harde schijf, niet op de videokaart ;)
Ik snap het ook niet maar dat zei hij xD omdat hij sonyvegas opnieuw moest downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.