Een verzoekje.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jordi_Celen

Niet Verified
24 feb 2015
14
5
34
28
@remymine

Om te beginnen wil ik me verontschuldigen voor het plaatsen van lava op de spawn, maar het was een teken om ontevredenheid te uiten. Er zijn, volgens mij, namelijk enkele problemen bij de Vanilla gamemode.
Ten eerste is de beveiliging van de server niet echt optimaal, kan er niet iets aan gedaan worden zodat hacks als god mode of kill aura niet toegankelijk meer zijn? We hebben namelijk twee spelers op de Vanilla die dit gebruiken en het is heel storend dat je niet bij spawn kan komen zonder te sterven door de zwaarden van hackers.
Ten tweede, nu ik toch over de spawn begin, de safezone die er rond de spawn is geplaatst wordt sterk misbruikt, het Vanilla gevoel is weg en het is toch een Vanilla server, niet waar? Mensen staan heel de tijd op de rand van de safezone en vluchten er weer in bij pvp. Ikzelf vind het echt leuk om op de server met mensen af te spreken om te gaan pvp'en, maar door de safezone wordt dit volledig onmogelijk. Mag ik dan het voorstel doen om pvp aan te zetten vanaf dat men het spawngebouw verlaat? En dat men, eenmaal buiten er niet meer terug in kan behalve met de /spawn command? Ik snap heel goed waarom die safezone er is geplaatst, maar er zijn een heel aantal mensen die er ofwel over klagen of erover zeuren. Bovendien hoort zoiets volgens mij eerder thuis op een Factions server dan op een Vanilla server.
Ten slotte wil ik me nog eens verontschuldigen voor de actie met de lava, het was enkel bedoeld om aandacht te trekken voor enkele problemen die stilaan de vaste Vanilla spelers van de server aan het wegjagen zijn. Vroeger waren er altijd tussen de vijftien en twintig mensen online toen ik Vanilla op ging, nu hoop en al nog vijf.
Ik hoop dat je hier eens over wil denken @remymine, het zou me een heel erg groot plezier doen mocht de Vanilla weer iets meer gaan lijken op wat het was voor de server reset.

Alvast bedankt.

Jordi

dauwdruppel

God
dauwdruppel
dauwdruppel ✔
God
8 nov 2013
270
114
259
Die ten eerste kunnen wij niets aan veranderen.
we kunnen alleen de mensen bannen als er bewijs is van hacks.

Jordi_Celen

Niet Verified
24 feb 2015
14
5
34
28
@dauwdruppel Ok dankjewel, maar ik hoorde het alleen van een vriendin die het oppikte in een Skype gesprek met de twee hackers, dus ik kan geen exact bewijs leveren, bovendien zou ik niet eens weten hoe je dat doet als het gaat om kill aura of god mode.
Maar het was me vooral te doen om die safezone die Vanilla een stuk minder leuk maakt en ik ben bijlange na niet de enige die dat vindt.

dauwdruppel

God
dauwdruppel
dauwdruppel ✔
God
8 nov 2013
270
114
259
Nog een reactie,

Dat jij de spawn onder lava zet omdat je ontevreden bent met de gamemode is de grootste onzin ooit....
ga je ook bij de mac voor de deur poepen omdat je het eten naar stront vind smaken?

zulke dingen kunnen resulteren naar een hele lange tempban of zelfs een permanente ban.
Dus hou je voortaan in of maak gewoon een topic zoals nu en wees niet meer zo dom om je 'ontevredenheid te uiten' want hierdoor breng jij je account in gevaar.

mvg, dauwdruppel

• Like
Reactions: Chalina

Jordi_Celen

Niet Verified
24 feb 2015
14
5
34
28
@dauwdruppel Een topic maken zeg je? Heb ik gedaan, meerdere keren, maar er komt geen reactie op en na twee uur verwijdert iemand hem gewoon. Bovendien komt er daarna een mod langs in mijn huis (hij kwam er door naar mij te tp'en) in creative mode, killt me, sloopt alles en steelt mijn stuff. Dan zegt Remy me om 'bewijs' te tonen, dus ik stuur hem een screenshot en sindsdien is er nog steeds niks gebeurd. Redelijk zijn en willen praten over zo'n dingen werkt hier dan blijkbaar niet echt, heel jammer.

• Like

Vonduc

Niet Verified
28 apr 2015
10
1
44
11
Het is inderdaad jammer dat Topic's meteen gesloten worden als Mod's, Admins, Owners je niet meer van repliek kunnen dienen Het is me al is gebeurt en vond het een zeer zielige uitweg van het gesprek, En verder snap ik niet dat er de hele tijd op het lava incident terug word gekeken als er straffen zijn uitgedeeld...

• Like

Leondwerg

Niet Verified
10 jul 2014
73
14
94
50
@dauwdruppel Leuk idee zo'n topics maken voor verzoeken of problemen, werkt echt 10/10. #Hypocriet

aandacht trekken op zo n manier is toch echt niet de goede manier, ook mods admins en co hebben veel dingen te doen, en op zo n agressieve manier zoals jij dit doet is alleen maar negatieve aandacht trekken waardoor er niets aan gedaan wordt.
Maar jij denk dat er hackers zijn ( bewijs moet nog geleverd worden begrijp ik uit jou verhaal ) en jij hebt een mening maar de rest van de server hoor ik hier niet over. Wat verwacht je dat hieraan gedaan wordt ? alleen maar jouw mening telt ? of wordt er gekeken naar het geheel van de members en geldt hun mening ook nog!

Kortom: wil je dat het anders wordt ? dan start eigen server, anders zal je geduld moeten hebben en wachten of er wat aan veranderd wordt. ( kans acht ik vrij klein maar ja ) Kom met tips en gooi je verhaal op het forum in positieve vorm heeft veel meer effect.

Status
Niet open voor verdere reacties.