Deze speler xray al weken(?) op hungergames maar op de een of andere reden loopt hij nog steeds rond. Inmiddels weet de hele HungerGames server dat hij hackt. Hijzelf wijst het commentaar af met 'Ik ben gewoon heel goed in minen' wat volgens mij een bijzonder talent is omdat het om puur geluk gaat en hij abnormaal veel heeft. Hij heeft tot nu toe nog geen enkel potje niet toevallig full diamond bij elkaar getoverd en geloof me, hij speelt al een tijdje! Geen report compleet zonder bewijzen:
30 diamanten. Poeh poeh dat is echt veel geluk als je beseft dat hij dit binnen 10 minuten gemined had! op de achtergrond kan je ook duidelijk zien dat hij kit worm is. Geen seeker dus. Hij is altijd kit worm volgens hem omdat hij dan geen eten hoeft te verzamelen en gelijk kan minen.
Hij minet hij voor de 100e keer diamond. Hij is echt goed in minen. (Sarcasme hiero)
Hierop volgen enkele fotos van zijn gangen die met kromme bochten en vreemde trappetjes steeds toevallig bij de diamonds uitkomen
Hierop volgen enkele fotos van zijn gangen die met kromme bochten en vreemde trappetjes steeds toevallig bij de diamonds uitkomen