Em 1.8 name veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
Voor dat je zegt: hé dit geeft remy al uitgelegd fzo xD
Als je je 1.8 naam veranderd, en je hebt een ban bijv op prison kan je met een veranderde naam weer op prison. Het was grappig want ik zie opeens casanova inloggen die volgens mij banned is en nog wat andere hackers die ik herken met alleen een extra 1 voor hun naam bijv kan er een mogelijkheid zijn om IP bans te gaan gebruiken?
Dont blame meh als het al uitgelegd is ik zeg het gwn ff :)

Evil

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Ik had gelezen dat Remy vanmiddag de bans ook via de UUID (Speciale code van een minecraft account) heeft aangesloten? Misschien dat het pas vanaf nu werkt, en die spelers van daarvoor geluk hadden?

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Kan zijn, maar het zou ook kunnen dat nu de bans op UUID staan, ze nu weer banned zijn ;p

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Voor dat je zegt: hé dit geeft remy al uitgelegd fzo xD
Als je je 1.8 naam veranderd, en je hebt een ban bijv op prison kan je met een veranderde naam weer op prison. Het was grappig want ik zie opeens casanova inloggen die volgens mij banned is en nog wat andere hackers die ik herken met alleen een extra 1 voor hun naam bijv kan er een mogelijkheid zijn om IP bans te gaan gebruiken?
Dont blame meh als het al uitgelegd is ik zeg het gwn ff :)

Evil
Ahhhh nein!!!!!!!! Niet casanova, ik haat die kerel.
Die gast heeft alles verpest toen ik nieuw was op thn :mad:

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Nope de bans staan vanaf nu op UUID :P Dat was eerst buggy dus had het terug gezet, maar nu werkt het prima.

K

Kogetsoo

Guest
Banhammer wins.
Mogen ze over 30 dagen pas weer veranderen, sukkels.

giphy.gif

The end.

Groeten,
Koge

Status
Niet open voor verdere reacties.