Enderchest naast de pvplijn bij de def prison verplaatsen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jim

Niet Verified
30 okt 2014
218
70
169
21
Nederland (zuid-Holland)
Hallo,
Op prison staat er een enderchest bij de def line, maar er is een nadeel. Mensen stoppen er spullen in al worden ze getagged of dood gaan. Ze doen bijvoorbeeld gapples, sword en extra armor in de enderchest.
Dus ik wil vragen, zouden jullie de enderchest weg willen halen daar of verplaatsen.

Groetjes,
Jim
@remymine @Hape

Hape

Niet Verified
7 sep 2014
238
128
139
Met dank aan Jimmie voor het posten,

Het probleem is vooral dat mensen *terwijl* ze zijn getagged snel dingen wegleggen.

Voor de onervaren "reizigers" die anders met hun hele hebben en houden naar een andere Prison lopen, kan de chest dichter naar de ABC prison verplaatst worden, met een waarschuwingsbord over het "gevaar" van de PvP area.

Voor de PvP'ers die getagt worden na de lijn, moet de afstand tot de chest voldoende groot zijn tot de rode lijn.

Laat ons weten wat jullie mening is!

Hape

Neon5

Verbannen
Neonstreet5
Neonstreet5 ✔
God
9 sep 2014
298
39
184
Je moet hem niet kunnen openen als je in tag bent.

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
het moet wel kunnen dan word pvpen er minder leuk en gaan meer mensen naar de arena en dan is makkelijker om weg te raken (nu ook als je ff de dymap bekijkt...)

Snake

Niet Verified
9 jul 2014
248
43
139
Ergens in nederland
Die enderchest zou ik het liefst weg hebben hierdoor ben ik al bijna een stack gapps mis gelopen.

R

Rutgertjuh

Guest
Misschien is het mogelijk ervoor te zorgen dat je een enderchest niet kan openen als je in combat bent?

Mvg,
Rutger

Status
Niet open voor verdere reacties.