Enderchest!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Milan(ghostman4848)

God
KwijlHond
KwijlHond ✔
God
27 jun 2014
206
94
254
23
DerpEiland
Beste Haunties.
Soms bn ik spullen kwijt die ik in mijn enderchest had gestoken :(.
Dit vind ik best jammer. Want het is meestal mijn gear en mijn Gold.
Mss kunnen julie hier niet aan doen. Of weten julie mss wrm dit gebeurd.
Ik Meld dit gewoon.
Ghostman4848

NicolasDoesSurvival

Niet Verified
17 mei 2014
126
50
149
25
Pluto
Milan, dit is wel eigenlijke Nederlandse Community :S Ik ben ook belg maar ik ga gewoon deftig nederlands schrijven ;)
Zou je gewoon ook correct Nederlands kunnen schrijven? Want sommige snappen niet dat afkorting, daarom zeg ik maar gewoon even ;)

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
26
Niet kijken stalker!
Milan, dit is wel eigenlijke Nederlandse Community :S Ik ben ook belg maar ik ga gewoon deftig nederlands schrijven ;)
Zou je gewoon ook correct Nederlands kunnen schrijven? Want sommige snappen niet dat afkorting, daarom zeg ik maar gewoon even ;)
Ik snap hem wel :p
Misschien iets makkelijker:
Soms ben ik de spullen kwijt die ik in mijn enderchest had gedaan.
Dit vind ik best jammer, want in mijn enderchest zit vaak mijn gear en gold.
Misschien kunnen jullie hier niets aan doen, of weten jullie misschien waarom dit gebeurd?

Oke nu even on topic:
Dus je stopt iets in je enderchest en later verdwijnt het? Hoe vaak is dit al gebeurd? Bij mij gebeurt dat namelijk nooit :p

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Ikzou nog zeggen dat het misschien door lagg is, maar dan zou z'n items dan gewoon weer in z'n inventory moeten belanden ... Best raar

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
ik snap het ook gewoon hoor :), t is heel logisch

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Milan, laatst kwam jij met mijn hulp erachter dat je waarschijnlijk een account hebt die door iemand is gehackt, Heel misschien was dat degene die de stuff uit je echest pakte?

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Ja nu hij 't zegt, hherinner ik 't me, ben je zeker dat je je ww goed verandert hebt? ( of iets niet te makelijks / vergelijkbaar met je oude )

Status
Niet open voor verdere reacties.