RyanGo God iMrUniverse ✔ God 14 okt 2014 472 127 284 26 Belgïe 14 okt 2014 #1 Dag allemaal, ik heb vandaag net een " Enderman Pet " gekocht in de /hub van hauntedmc . Als ik die wil spawnen, zegt die " Enderman pet is disabled " Hoe fix ik dit of hoe komt dat? En hoe kan ik hem in " Vanilla " laten spawnen ?
Dag allemaal, ik heb vandaag net een " Enderman Pet " gekocht in de /hub van hauntedmc . Als ik die wil spawnen, zegt die " Enderman pet is disabled " Hoe fix ik dit of hoe komt dat? En hoe kan ik hem in " Vanilla " laten spawnen ?
freecon Niet Verified 22 sep 2013 260 133 242 23 Nederland alphen a/d rijn 14 okt 2014 #2 je kan alleen pets in hub spawnen, tenzij je ze met echt geld hebt gekocht. en de Enderman is dan waarschijnlijk tijdelijk uitgezet wegens de update.
je kan alleen pets in hub spawnen, tenzij je ze met echt geld hebt gekocht. en de Enderman is dan waarschijnlijk tijdelijk uitgezet wegens de update.
X xEvilCraftx Guest 14 okt 2014 #3 Sowieso zijn er alleen Pets in de volgende servers: Lobby, Survival, Creative en SkyBlock. Dus ik weet niet hoe je bij Vanilla komt? :P
Sowieso zijn er alleen Pets in de volgende servers: Lobby, Survival, Creative en SkyBlock. Dus ik weet niet hoe je bij Vanilla komt? :P