Enkele vraagjes over de regels...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vaquinha

Niet Verified
17 jan 2015
3
0
22
39
Krijg er vast meer, maar voor nu:
  • Deathtraps zijn niet toegestaan hoorde ik (ook niet op eigen claim) echter zijn hele irritante traps toegestaan? Mensen komen er niet uit zonder /home of worden de nether in geknikkerd of iets dergelijks?
  • Is het hebben van auto-farms auto-smelters auto-sorters toegestaan? Zijn er limieten aan? Dit in verband met de economie...

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Deathtraps en ander soort traps zijn geheel verboden en worden bestraft met minimaal 28 dagen ban.

Auto farms mogen, maar het omzeilen van de automatisch AFK kicker (na 30 minuten) is wel verboden en kan leiden tot een permanente ban.

Vaquinha

Niet Verified
17 jan 2015
3
0
22
39
Dank voor je antwoord :)

Ik hou er erg van om redstone circuits met ingewikkelde wachtwoorden en sluis-systemen te maken. Dit kan als een val gezien worden. Is het okay als ik iets aanleg (nooit dodelijk natuurlijk) en dit laat goed of af-keuren door een mod?

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Dank voor je antwoord :)

Ik hou er erg van om redstone circuits met ingewikkelde wachtwoorden en sluis-systemen te maken. Dit kan als een val gezien worden. Is het okay als ik iets aanleg (nooit dodelijk natuurlijk) en dit laat goed of af-keuren door een mod?
Redstone is geen probleem. Deathtrap/traps zijn verboden als hier opzettelijk spelers in gelokt worden met als doel om hen te killen of te irriteren :p

Vaquinha

Niet Verified
17 jan 2015
3
0
22
39
Ok ok, dus met een groot bord er boven " DIT IS EEN TRAP " " KEEP OUT " dan is het niet meer opzettelijk te noemen :D

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Zijn traps ook verboden op factions?

Status
Niet open voor verdere reacties.