Even afstand nemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.146
573
313
29
Lieve Haunties,

Na een tijd lang denken heb ik besloten afstand te nemen van mijn Moderator rank. Dit omdat men op dit moment te veel van mij verwacht.

Minecraft moet je spelen met plezier, maar voor mij voelt het nu meer als een verplichtiging. Op dit moment ben ik ook bezig met andere dingen als Haunted ; relatie, nieuwe studie zoeken en een gezondheid die me een beetje in de steek laat. Nu ga ik even voor mezelf kiezen en ben tot dit besluit gekomen.

Ik wil iedereen bedanken voor het vertrouwen en voor de samenwerking, heb altijd veel voldoening gehaald uit het modereren.

Wees niet getreurd, je zult mij nog lekker veel zien rondhuppelen als God en maak plezier, net als jullie. Het magazine en mijn youtubekanaal zet ik ook gewoon voort, maar daar ga ik lekker de tijd voor nemen.

Liefs,

Jullie Panda, Mara

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
23
Netherlands
Lieve Haunties,

Na een tijd lang denken heb ik besloten afstand te nemen van mijn Moderator rank. Dit omdat men op dit moment te veel van mij verwacht

Minecraft moet je spelen met plezier, maar voor mij voelt het nu meer als een verplichtiging. Op dit moment ben ik ook bezig met andere dingen als Haunted ; relatie, nieuwe studie zoeken en een gezondheid die me een beetje in de steek laat. Nu ga ik even voor mezelf kiezen en ben tot dit besluit gekomen.

Ik wil iedereen bedanken voor het vertrouwen en voor de samenwerking, heb altijd veel voldoening gehaald uit het modereren.

Wees niet getreurd, je zult mij nog lekker veel zien rondhuppelen als God en maak plezier, net als jullie. Het magazine en mijn youtubekanaal zet ik ook gewoon voort, maar daar ga ik lekker de tijd voor nemen.

Liefs,

Jullie Panda, Mara

Super bedankt voor wat je allemaal voor haunted hebt gedaan, je was een van de eerste staffleden die ik echt veel ingame staff, maar ik snap dat je ook tijd in je relatie/studie wilt steken, alsnog super bedankt voor alles ;)

D

Datdus

Guest
Lieve Haunties,

Na een tijd lang denken heb ik besloten afstand te nemen van mijn Moderator rank. Dit omdat men op dit moment te veel van mij verwacht.

Liefs,

Jullie Panda, Mara

Het ga je goed! Bedankt voor je enorme inzet. Was echt leuk om je bij deze groep te hebben. Heel veel succes met je relatie en je studie. :) hoop dat we je nog langs zien komen.

Oeh hauntie!

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Het gaat je goed lieve meid, er zullen heel wat mensen/spelers jou missen waaronder ik zelf.
Heel veel succes met je relatie en studie.
Met heeeeeeeeeeel veel welgemeende groetjes whitch:)

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
377
116
224
25
www.teamvip.net
Lieve Mara,
Je was echt een super moderator. Nooit moeilijk doen over dingen (toen ik bijvoorbeeld perrongeluk vloog door een survival dropparty), maar wel streng en direct wanneer het echt nodig is. Haunted zal niet zo snel meer zo'n moderator kunnen vinden als jij. Ik heb zelf ook anderen behoeften de laatste tijd, maar ik zal zeker ook weer wat meer uploaden op jouw kanaal!

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
22
utrech
Jammer Panda, ik wens je veel geluk in rl, ik zal je missen en zal niet de enige zijn!
Doeiii lieve Panda!! <3

xli.saa_

Niet Verified
5 jan 2016
72
37
164
21
BROODKAST!
Je was echt een super mod! We zullen je missen :3 veel succes met je studie en je relatie!

Xxx lisaaaahhh #bruh

• Like
Reactions: Skull_Destroy

guusbong

Niet Verified
16 jul 2015
105
21
154
Panda Land, Nederland
als mede-panda is dit natuurlijk heel jammer voor mij.
maar als het goed is blijf je dan gewoon nog een God-panda :)
jammer dat je stopt maar je hebt ook wel gelijk de laatste tijd zie ik je ook weinig online :(

Veel plezier met andere dingen nog in je leven wat ons naturlijk niet zo veel aangaat :P

~Panda

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
@Mara Dit raakt me, want in de vroegere dagen van Haunted kende we elkaar goed.. Mara, ik hoop zo dat ik ne nog spreek, ik ben bang van niet want ik ben ook gestopt.. :-(.. Maartje ,
I
Love
You
<3

Mvg,
Cas

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
847
385
380
24
Antwerpen
we gaan je erg missen Mara! Het was niet zo'n lange tijd dat ik met jou heb samengewerkt, maar ik zal de tijd nooit vergeten. Veel succes irl! Wij hopen al op je terugkomst ❤

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
187
31
234
21
Ik ga je ook missen ik zag je niet veel maar de teed dat ik je zag was een van de mooiste tijd die ik had :/
Hopelijk zie ik je nog.

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
veel succes verder we gaan je zekers missen als moderator @Mara het gaat je goed

Skull_Destroy

Supreme
T0G4_H1M1K097
T0G4_H1M1K097 ✔
Supreme
20 aug 2015
123
21
204
27
Antwerpen
Veel succes Mara, moge je zoektocht naar relatie en je nieuwe studie naar een goede toekomst gaan.
Hopelijk zien we jouw heel snel weer!!!

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
Jammer Pandabeertje,

Ik vond je een heel fijne mod hopelijk zie ik je nog ingame nog veel geluk verder in rl het gaat je goed! ;)

mvg Rik de Kip

Finball11

Niet Verified
30 apr 2015
165
62
179
22
DonutCity
Het was heel leuk met jou als moderator
Gelukkig ben je er nogaltijd (:

Veel suc6 nog