Even hebben over factions...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
heey heey Cas hier!

We kunnen allemaal zeggen dat HauntedMC aardig wat spelers heeft verloren na de laatste update van Factions, ik wil niet gaan schatten hoeveel maar ik wil ermee zeggen dat jammer is. Maar natuurlijk kan dat veranderen!, maar hoe?

Ik heb voor mij zelf een lijstje gemaakt met de punten die HauntedMC kan weghalen of erbij doen.

Weghalen
- Custom map
Dit omdat er gewoon veel te sterke mensen zijn door hun gold mines of diamond mines, en daardoor word het minder leuk.

- De spawn
De spawn hoor je altijd best veel kritiek op, dit omdat ze hem te groot vinden of te veel versiering eraan vinden. Mensen die willen de kleine oude vertrouwde spawn terug.

- Kits
Ik snap dat God een hogere rank is dan Premium Elite Legend maar die kit van God is overdreven sterk vinden veel mensen, dit omdst je maar twee keer /kit god hoeft te doen en je hebt Protection 4 Armor en een aardig goed swaard.

- Je mag ook zeggen wat je wel weg wilt als voorstel ! ;)

Erbij doen

- Backpack

Omdat Premiums, Elites, Legends en Gods die krijgen al veel sterke dingen, maar als bijvoorbeeld de kits weggaan naar normale kits (of minder goede) kan je wel weer een backpack erbij doen! Als extraatje!

- Sell menu

Het sell menu was er heel vroeger ook en het zou goed zijn als die er weer bijkomt!

- Zoals altijd mag jij er ook één bijschrijven wat jij vind dat je erbij zou willen hebben.

( Dit is niet om de staff laag te halen voor wat ze hebben gedaan want ze hebben dat super goed gedaan, maar vergeet niet het zijn suggesties )

Een reset is ook wel fijn ;) !

Mvg,
Cas

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
heey heey Cas hier!

We kunnen allemaal zeggen dat HauntedMC aardig wat spelers heeft verloren na de laatste update van Factions, ik wil niet gaan schatten hoeveel maar ik wil ermee zeggen dat jammer is. Maar natuurlijk kan dat veranderen!, maar hoe?

Ik heb voor mij zelf een lijstje gemaakt met de punten die HauntedMC kan weghalen of erbij doen.

Weghalen
- Custom map
Dit omdat er gewoon veel te sterke mensen zijn door hun gold mines of diamond mines, en daardoor word het minder leuk.

- De spawn
De spawn hoor je altijd best veel kritiek op, dit omdat ze hem te groot vinden of te veel versiering eraan vinden. Mensen die willen de kleine oude vertrouwde spawn terug.

- Kits
Ik snap dat God een hogere rank is dan Premium Elite Legend maar die kit van God is overdreven sterk vinden veel mensen, dit omdst je maar twee keer /kit god hoeft te doen en je hebt Protection 4 Armor en een aardig goed swaard.

- Je mag ook zeggen wat je wel weg wilt als voorstel ! ;)

Erbij doen

- Backpack

Omdat Premiums, Elites, Legends en Gods die krijgen al veel sterke dingen, maar als bijvoorbeeld de kits weggaan naar normale kits (of minder goede) kan je wel weer een backpack erbij doen! Als extraatje!

- Sell menu

Het sell menu was er heel vroeger ook en het zou goed zijn als die er weer bijkomt!

- Zoals altijd mag jij er ook één bijschrijven wat jij vind dat je erbij zou willen hebben.

( Dit is niet om de staff laag te halen voor wat ze hebben gedaan want ze hebben dat super goed gedaan, maar vergeet niet het zijn suggesties )

Een reset is ook wel fijn ;) !

Mvg,
Cas
Allemaal goed en wel, maar de kit god houd ik liever zo hoor...
Mensen hebben vroeger betaald voor deze kit, de backpacks, lock chesten en noem maar op.
Een groot deel ervan is weg, dus als die kit god voor de 2e keer zwakker wordt... No way

• Like
Reactions: Cas

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
met weghalen ben ik het totaal oneens
1 die gold mines en dia mines maken het leuker zo hoef je niet uren te minen voor wat dia of gold maar heeft iedereen er genoeg ik vind het leuker dat je je tijd niet hoeft te verspillen aan dia's en gold

2 wat maakt de spawn uit ik vind hem overzichtelijker de warzone daar weet ik niks van

3 wat maakt het uit ex is door het hakken van dia's ook niet zoveel meer waard en als gods die stuff krijgen komt die stuff ook bij andere spelers terecht

erbij

1ok ik wil ook backpack terug

2 er komt toch ooit wel een sell menu is er bij die villager geen plekje voorzien voor sell?

en ik zou /craft wel (terug) willen

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
met weghalen ben ik het totaal oneens
1 die gold mines en dia mines maken het leuker zo hoef je niet uren te minen voor wat dia of gold maar heeft iedereen er genoeg ik vind het leuker dat je je tijd niet hoeft te verspillen aan dia's en gold

2 wat maakt de spawn uit ik vind hem overzichtelijker de warzone daar weet ik niks van

3 wat maakt het uit ex is door het hakken van dia's ook niet zoveel meer waard en als gods die stuff krijgen komt die stuff ook bij andere spelers terecht

erbij

1ok ik wil ook backpack terug

2 er komt toch ooit wel een sell menu is er bij die villager geen plekje voorzien voor sell?

en ik zou /craft wel (terug) willen
Als die gold biomes blijven dan hoeven we niet meer te xpfarmen en mag factions wel OPFactions genoemd worden... ;)

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Nog 1 erbij?

- God krijg 1500 mcmo terug en alle verdere ranks ook...

Mvg,
Cas

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Allemaal goed en wel, maar de kit god houd ik liever zo hoor...
Mensen hebben vroeger betaald voor deze kit, de backpacks, lock chesten en noem maar op.
Een groot deel ervan is weg, dus als die kit god voor de 2e keer zwakker wordt... No way
True

Mvg,
Cas

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Bij sommige dingen waren teveel lagg daarom is het weg gehaald!

xHealinq_

Niet Verified
3 nov 2015
34
5
82
23
Cas, Bij dit topic kan ik je gelijk geven, Haunted is idd een deel verloren, Ik zeg niet dat dit door de reset komt.
Maar ik denk meer omdat er vrijwel niks gebeurt.

Over de old spawn, Ik wil dat die ook wel terug komt, Die was wel leuker.
Over de credits, Ik weet niet of dat wel terug kan komen, Zou wel heel mooi zijn.
Over backpack, Nee dat hoeft niet, Was casa al zei voor de reset, Op factions mag je je stuff niet verbergen, Net zoals chestlocks.
Over de kit god? Die is helemaal niet zo ''Heel OP'' of iets.

Ik zit overigens ook te wachten op haunted 2.0? Ik hoor van mensen dat daar een shellshop etc komt?
mvg

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Cas, Bij dit topic kan ik je gelijk geven, Haunted is idd een deel verloren, Ik zeg niet dat dit door de reset komt.
Maar ik denk meer omdat er vrijwel niks gebeurt.

Over de old spawn, Ik wil dat die ook wel terug komt, Die was wel leuker.
Over de credits, Ik weet niet of dat wel terug kan komen, Zou wel heel mooi zijn.
Over backpack, Nee dat hoeft niet, Was casa al zei voor de reset, Op factions mag je je stuff niet verbergen, Net zoals chestlocks.
Over de kit god? Die is helemaal niet zo ''Heel OP'' of iets.

Ik zit overigens ook te wachten op haunted 2.0? Ik hoor van mensen dat daar een shellshop etc komt?
mvg
:) hopen wat @remymine + staff vind!

Mvg,
Cas

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Er wordt hieraan al gewerkt.

gameingwout

Niet Verified
13 feb 2015
69
0
107
ik wil dat kit god blijfd zoals hij nu is want men betaalt er wel ook 50!!! euro voor en dat is wel veel en ik wil waar voor men geld en als je dat ook wil koop dan ook god rank.

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
www.youtube.com

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
www.youtube.com
Btw,

Remy heeft al op een andere topic hierover gereageerd ;)

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
Als er op faction reset komt ben je dan alles kwijt qua enderchest, shells , inventory etc?
Komt er dan een hele nieuwe map?
Over hoelang ongeveer gaan de veranderingen komen?

Status
Niet open voor verdere reacties.