Excuses + de broodzak!

Status
Niet open voor verdere reacties.

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Aloha everyone,

De laatste tijd begin ik weer Rekt, eZ, owned en al die shit te zeggen.
Dus ik wil me graag herpakken en ook wat minder ''fel'' zijn in de chat.
Hiervoor mijn excuses.
Ook wil ik mijn excuses aanbieden omdat er een tijdje geleden een lagg periode was.
Ik heb dan veel zitten zeiken enzo over die lagg en hiervoor ook mijn excuses.
Ik wil ook staff bedanken, want thn is nu enorm veel verbeterd, en zal nog meer verbeteren.
Al die nieuwe updates zien er mooi uit, factions reset, pvpwars ...
Als die updates gaan zijn zoals skywars, dan zal haunted zijn 1000 spelers zeker terughalen.
Echt waar, chapeau voor thn!
Ik heb ook iets grappig bedacht, namelijk de broodzak!
Het gaat zo, de broodzak krijgt iemand als nick in vetgedrukte rode letters.
Wrm? Wel deze persoon heeft iets verkeerd gedaan of stout geweest idk maar hij deed iets fout en wordt gestraft met de broodzak. Hij moet de hele week met de nick broodzak rondlopen.
Als dit een idee is zouden we hem kunnen geven aan een persoon als de vraag van de week wordt gesteld?

gr

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Straks heet de hele server broodzak, en doe je /nick broodzak, en krijg je 50 spelers , ik zie het al voor me XD

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Straks heet de hele server broodzak, en doe je /nick broodzak, en krijg je 50 spelers , ik zie het al voor me XD
Nee steven, ik zei in vet gedrukte letters, dat kunnen de ranks niet, alleen de staff :)

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Nee steven, ik zei in vet gedrukte letters, dat kunnen de ranks niet, alleen de staff :)
Ik bedoel dat iedereen expres stout zijn zal zijn om die vetgedrukte naam te krijgen :)

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
Ik heb boven mijn broodzak een dikkeworst maar ik krijg hem niet erin...

Status
Niet open voor verdere reacties.