Aloha everyone,
De laatste tijd begin ik weer Rekt, eZ, owned en al die shit te zeggen.
Dus ik wil me graag herpakken en ook wat minder ''fel'' zijn in de chat.
Hiervoor mijn excuses.
Ook wil ik mijn excuses aanbieden omdat er een tijdje geleden een lagg periode was.
Ik heb dan veel zitten zeiken enzo over die lagg en hiervoor ook mijn excuses.
Ik wil ook staff bedanken, want thn is nu enorm veel verbeterd, en zal nog meer verbeteren.
Al die nieuwe updates zien er mooi uit, factions reset, pvpwars ...
Als die updates gaan zijn zoals skywars, dan zal haunted zijn 1000 spelers zeker terughalen.
Echt waar, chapeau voor thn!
Ik heb ook iets grappig bedacht, namelijk de broodzak!
Het gaat zo, de broodzak krijgt iemand als nick in vetgedrukte rode letters.
Wrm? Wel deze persoon heeft iets verkeerd gedaan of stout geweest idk maar hij deed iets fout en wordt gestraft met de broodzak. Hij moet de hele week met de nick broodzak rondlopen.
Als dit een idee is zouden we hem kunnen geven aan een persoon als de vraag van de week wordt gesteld?
gr
De laatste tijd begin ik weer Rekt, eZ, owned en al die shit te zeggen.
Dus ik wil me graag herpakken en ook wat minder ''fel'' zijn in de chat.
Hiervoor mijn excuses.
Ook wil ik mijn excuses aanbieden omdat er een tijdje geleden een lagg periode was.
Ik heb dan veel zitten zeiken enzo over die lagg en hiervoor ook mijn excuses.
Ik wil ook staff bedanken, want thn is nu enorm veel verbeterd, en zal nog meer verbeteren.
Al die nieuwe updates zien er mooi uit, factions reset, pvpwars ...
Als die updates gaan zijn zoals skywars, dan zal haunted zijn 1000 spelers zeker terughalen.
Echt waar, chapeau voor thn!
Ik heb ook iets grappig bedacht, namelijk de broodzak!
Het gaat zo, de broodzak krijgt iemand als nick in vetgedrukte rode letters.
Wrm? Wel deze persoon heeft iets verkeerd gedaan of stout geweest idk maar hij deed iets fout en wordt gestraft met de broodzak. Hij moet de hele week met de nick broodzak rondlopen.
Als dit een idee is zouden we hem kunnen geven aan een persoon als de vraag van de week wordt gesteld?
gr