Faction home

Status
Niet open voor verdere reacties.

ArOsss

Niet Verified
2 feb 2015
4
0
30
26
Balegem (België)
Beste remymine, andere mensen die me kunnen helpen, ...

Ik ben vorige week begonnen op de factions van Haunted en had al een aardige base. Ik had een eigen faction en mijn land was geclaimd, maar ik heb vandaag iets doms gedaan: Ik heb namelijk mijn claims weggedaan en opnieuw ingesteld en wat blijkt dat mijn /f home weg is, dus mijn vraag is als je die home op de 1 of andere manier zou kunnen terugvinden? De grond is nog geclaimd en de faction naam is: WildeWolfjes

Alvast Bedankt!

ArOsss

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
ik weet niet hoe het bij factions precies zit, maar bij survival kun je /claimlist of /claimslist doen, en dan zie je al je claims met coordinaten erbij, dan weet je in ieder geval de coordinaten van je base, en kun je die of zelf terug vinden, of hopen dat een mod je erheen kan TPen ofzo ;)

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Tjah, volgens mij kan dat niet, dat is nu eenmaal pech hebben :P
Drm zet ik altijd home in mijn f home

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Tjah, volgens mij kan dat niet, dat is nu eenmaal pech hebben :p
Drm zet ik altijd home in mijn f home
Alleen hebben members niet zoveel homes -.-

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
ik weet niet hoe het bij factions precies zit, maar bij survival kun je /claimlist of /claimslist doen, en dan zie je al je claims met coordinaten erbij, dan weet je in ieder geval de coordinaten van je base, en kun je die of zelf terug vinden, of hopen dat een mod je erheen kan TPen ofzo ;)
Dit zou heel dom en onhandig zijn :)
Bij factions is het namelijk de bedoeling dat je f geheim blijft En dat je je base probeert te verstoppen :)
volgens mij is dit wel te zien door de owner, en anders moet je veel zoeken :(

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
Dit zou heel dom en onhandig zijn :)
Bij factions is het namelijk de bedoeling dat je f geheim blijft En dat je je base probeert te verstoppen :)
volgens mij is dit wel te zien door de owner, en anders moet je veel zoeken :(
huh? nee met claimslist kan je alleen je eigen claims zien, anderen zullen dus niks ontdekken ofzo :P

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Oh daar had ik over heen gelezen, te leek ofer stond alle claims :)

Status
Niet open voor verdere reacties.