Faction spawnkillen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jim

Niet Verified
30 okt 2014
218
70
169
21
Nederland (zuid-Holland)
Beste staff,

SpawnKillen = Ban. Maar als je bijvoorbeeld Raid en ze blijven je attacken is dat dan ook ban?
Ik vind dat spawnkillen geen ban waard moet zijn, Maar wel dat je iemand spawntrapt. Want als iemand je de hele tijd blijft attacken en jij killt m de hele tijd. Is dat ook spawnkillen, maar die ander lokt t een soort van uit.
Dus mag ik hier wat duidelijkheid in?

Groetjes,
Jim

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
377
116
224
25
www.teamvip.net
Beste staff,

SpawnKillen = Ban. Maar als je bijvoorbeeld Raid en ze blijven je attacken is dat dan ook ban?
Ik vind dat spawnkillen geen ban waard moet zijn, Maar wel dat je iemand spawntrapt. Want als iemand je de hele tijd blijft attacken en jij killt m de hele tijd. Is dat ook spawnkillen, maar die ander lokt t een soort van uit.

Groetjes,
Jim
Spawnkillen is wanneer je gekilled blijft worden door een persoon en je kan er niets aan doen. De killer ziet het in dat geval als powerboosten en dat is ban waard. Wanneer degene die gekilled wordt de killer blijft taggen is het geen spawnkillen, want hij houdt hem zelf ik combat. Bovenal blijf ik het eens met de regel dat spawnkillen ban waard is.

colinmeinema

Niet Verified
3 aug 2014
48
12
119
23
Spawnkillen is wanneer je gekilled blijft worden door een persoon en je kan er niets aan doen. De killer ziet het in dat geval als powerboosten en dat is ban waard. Wanneer degene die gekilled wordt de killer blijft taggen is het geen spawnkillen, want hij houdt hem zelf ik combat. Bovenal blijf ik het eens met de regel dat spawnkillen ban waard is.
Mee eens, als iemand je blijft attacken moet je jezelf verdedigen en daarom blijf je hem killen

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Beste staff,

Groetjes,
Jim
Als het goed is:
alles wat met spawnkillen te maken heeft = verboden
Ik weet niet of dit ook verboden is..
Dan zou hier toch echt ff een mod of admin op moeten reageren

Mvg.
Dimi

Status
Niet open voor verdere reacties.