Open [factions] blazes geen waterdamage?

Status
Niet open voor verdere reacties.

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Vandaag was ik bezig met een nieuwe blaze spawner, om lagg te voorkomen werk ik meestal met auto kill mechanisme wanneer het er te veel zijn. Maar het viel mij op dat de blazes geen damage kregen van water. Graag jullie meningen!

MVG,
Maxim
 

Snake

Niet Verified
9 jul 2014
248
43
139
Ergens in nederland
je kunt ook een piston kill mechanisme maken, dat de piston ze plet als het ware?
en dan met timer zodat die om de zoveel tijd open en dicht gaat.

mvg goof2001
 

Leondwerg

Niet Verified
10 jul 2014
73
14
94
50
pistonsysteem is niet zo groot hoor, als je er 4 x3 blokjes ernaast of opzij over hebt is het al genoeg hoor
 

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
pistonsysteem is niet zo groot hoor, als je er 4 x3 blokjes ernaast of opzij over hebt is het al genoeg hoor
Liever hebben we toch dat er waterdamage komen, we hebben geen plek (zit bij hem in de fac)
 

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Nadere info: De blazes krijgen pas water damage als ik uit ben gelogd (chunk reload?) en daarna weer in ben gelogd
 

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
187
31
234
21
vast een bugg bij een plug in ofzo een foutje bij de andere servers kan altijd
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
187
31
234
21
en een jaar is best overdreven hoor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.