Factions entity systeem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Hey haunties.
Vandaag ben ik hier met een voorstel voor factions.
Dit voorstel is een speciaal entity systeem waarmee je makkelijk unclaimed bases kunt vinden...
De entity's, E als je op f3 drukt zijn de mobs die in de buurt zijn, zo kan je spawner bases vinden.
Ik zag dit in verschillende factions videos van verschillende yt'ers dus ik dacht, misschien kan haunted dit ook gebruiken? Voor de mensen die niet snappen waarover ik het heb, hier is een linkje van een video waar het toch wel wordt uitgelegd. Rond de 1ste minuut begint hij het uit te leggen.

Mvg.

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Kunnen ze wel gebruiken misschien :)

@remymine

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
ik denk dat het daardoor ook voor sommigen minder leuk gaat worden het is wel leuk om toe te voegen maar voor de nolife factions spelers kan het heel overpowerd worden

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
ik denk dat het daardoor ook voor sommigen minder leuk gaat worden het is wel leuk om toe te voegen maar voor de nolife factions spelers kan het heel overpowerd worden
Hoe bedoel je? Ik begrijp je niet echt...

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Supper slecht idee dan kan je trouwens ook zelf geraid worden!
Kan je misschien een reden geven waarom dit een super slecht idee is?
Omdat je zelf kan geraid worden? Ik denk dat je altijd kan geraid worden hoor, alleen gaat nu alles rapper.
Op haunted is het een stuk moeilijker dan op andere servers om geraid te worden, dus ik denk niet dat we moeten klagen om geraid te worden hoor!

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
Ik vind het een goed idee. Dan word er misschien ook meer geraid want nu gaat het heel veel om het pvpen op faction.

Status
Niet open voor verdere reacties.