Factions pv plug in ?

Wil je /PV plugin in factions?

• Ja

Votes: 0 0,0%
  • Alle spelers

• Eigen voorstel ( reageer op topic )

• Total voters
    4
Status
Niet open voor verdere reacties.

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Hallo beste staff, ik zou graag jullie mening willen weten hierover. Vaak op YT videos ( Faction raids ) zie ik dat ze /pv 1-2 kunnnen doen ( soort dubbelchest command ) en dat zou erg heel handig zijn voor bij ons. Want je moet bv steeds home naar je f ( 10 sec ) en dan /back of /home doen ( voor deze zonder rank ) dat is 15 sec per keer heen & terug. dat is dan 30 sec. Want als je raid kan je echt bijna geen stuff meenemen door 1. je eigen stuff ( zwaard, pot, food, gapple ) en is er weinig plek. Mssn zou deze plug in ge-added kunnen worden? of een soort van Poll maken dat als mensen dit willen op factions of niet? ik laat een vraag achter in geval Remy akkoord is. ( mssn adden voor ranks only, elke rank +1 pv vault ? ) @remymine

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Maar de ene faction is de andere niet hè. Ik vind het wel goed zo.

• Like
Reactions: freecon

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Backpack was vroeger gwn zo'n ding waar je extra stuff kon meenemen en ookal ging je dood viel je stuff er ook van uit. nu nietmeer natuurlijk, maar is ook niet veel plek he ;p ik vroeg me gwn af of mensen het zo beter vonden of niet :p ik persoonlijk zou dat wel erbij willen :p

Status
Niet open voor verdere reacties.