HenryF Niet Verified 30 apr 2015 107 5 84 25 31 jul 2015 #1 Hallo, Ik hoorde dat er binnenkort een factions reset kwam. Ik wilde even melden dat ik daardoor geen zin meer heb om na de reset alles overnieuw te doen en zal factions op Haunted daardoor niet actief meer gaan spelen. Mvg Jordy (Henry_Freeman)
Hallo, Ik hoorde dat er binnenkort een factions reset kwam. Ik wilde even melden dat ik daardoor geen zin meer heb om na de reset alles overnieuw te doen en zal factions op Haunted daardoor niet actief meer gaan spelen. Mvg Jordy (Henry_Freeman)
R Rohied Niet Verified 6 apr 2015 130 6 94 34 31 jul 2015 #2 Nee remy zij dat mensen je dat wijs maken er komt geen faction reset alleen een grote update kijk bij mijn topic ook over faction reset ofzo Mvg :)
Nee remy zij dat mensen je dat wijs maken er komt geen faction reset alleen een grote update kijk bij mijn topic ook over faction reset ofzo Mvg :)
G GewoonBeast Niet Verified 16 apr 2014 154 32 139 23 Arnhem 1 aug 2015 #3 Rohied zei: Nee remy zij dat mensen je dat wijs maken er komt geen faction reset alleen een grote update kijk bij mijn topic ook over faction reset ofzo Mvg :) Click to expand... Bedankt! Anders heb ik voor niks al mijn gear gespaard. Mvg Ezra
Rohied zei: Nee remy zij dat mensen je dat wijs maken er komt geen faction reset alleen een grote update kijk bij mijn topic ook over faction reset ofzo Mvg :) Click to expand... Bedankt! Anders heb ik voor niks al mijn gear gespaard. Mvg Ezra