uh ik ben nooit goed geweest...Mensen pakken je terug van toen jij nog beter was.
king_of_captians of zo iets is mad op me omdat ik met retep wil teamen like wtf en hij focust mij ook de hele tijd (maar ik kill hem wel :))Ja mensen, je kan het zien in de titel, ik ben boos
ik word gwn voortdurend gefocust door verschillende mensen...
zou de regel van niet focussen terug mogen komen want ik kan fk niet deftig pvpen...
Heb ik ook vaak last van. Zijn van die kindertjes die niks beters te doen hebben XDking_of_captians of zo iets is mad op me omdat ik met retep wil teamen like wtf en hij focust mij ook de hele tijd (maar ik kill hem wel :))
Slotje erop dan maar?Vaak zou je hier echt rekening mee moeten houden, pvp onderdelen zijn over het algemeen wat groffer dan survival of creative bijvoorbeeld.
Ik weet het, het is irritant. Geloof me ;)
Toch hier rekening mee te houden het is immers kitpvp. Welcome to the pvp world
Zodra het uit de hand loopt sta ik er voor open. :)
Makkelijk gezegd hoor, maar die gasten die mij focussen kan ik amper met twee aanBeste,
Ben een noob in pvp maar het is Player versus Player zie het probleem niet echt kan aan mij liggen.
Ook al is het focus het is pvp lijkt me dat je vrijwillig naar beneden springt en zelf die confrontatie opzoekt.
Vind het echt onzin dat focus verboden is het kan toch wezen dat je jezelf wil bewijzen tegen over diegene lijkt me meer een compliment. Je moet maar zorgen dat je beter bent dan diegene of groep. Zorg dat jezelf of jouw groep beter is dan die andere zal je merken dat ie of hun vanzelf ophoud(en).
Ik pleit voor een totale afschaffing van verbod op focus hoewel ik me afvraag of het überhaupt wel ergens geschreven is (Dus is het wel verboden:p?).
mvg Bliksem