Gesloten Flyhack op skyblock nether

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leondwerg

Niet Verified
10 jul 2014
73
14
94
50
tja hierbij dan toch maar report omdat staff niet kon komen, k weet het, het is (n)iemand met onzichtbaarheidspotion/hack maar vliegen als de beste :D kon pijlen op hem schieten en die heeft hij allemaal netjes gevangen :D

o6ajTr8.png

gr Leondwerg

D

Deleted member 3363

Guest
REPORT AFWACHTEND.
Hallo,

Gaarne binnen 24 uur reageren met meer bewijs. Het report zal inactief blijven, omdat het niet aan de voorwaarden voor een report voldoet. Als je meer hulp over dit onderwerp nodig hebt, neem dan contact op met een moderator. Sorry voor het ongemak en een mooie dag verder. Zoals altijd, veel plezier verder op HauntedMC.

Onderwerp open voor verdere reacties.

Last edited by a moderator:

Leondwerg

Niet Verified
10 jul 2014
73
14
94
50
Hahahahah evil i know t is niet veel maar zoals ik al zei, was geen mod die wilde ( of kon ) komen en ook op mijn shoutboxoproep werd niet gereageerd dus helaas gooi t slotje er maar op, de kringels zijn er, dus de onzichtbaarheidspotion heeft zn werkt gedaan.
Naam is niet te achterhalen door mij, er zou in de log nog nagekeken kunnen worden naar de / commands die ingevoerd zijn, maar #teveelwerk.

Walking_Fridge

Niet Verified
13 sep 2014
393
36
129
27
Als je deze volgende keer nog ziet gelieve even te melden.
Van wie was dat eiland? dan kunnen wij een kijkje nemen mocht de speler online komen.

Leondwerg

Niet Verified
10 jul 2014
73
14
94
50
@Walking_Fridge dit was in the nether. en had het gevraagd, ook is er iemand anders op zoek gegaan naar een mod
deze wilde niet komen ( naam bij mij bekend, maar ga niet met modder gooien ).

Zou het kunnen zijn dat de /vanish ( invisability II ) voor mod/admins niet goed meer werkt, het zou namelijk ook een mod geweest kunnen zijn in vanish ?

gr Menno ( aka Leondwerg )

Walking_Fridge

Niet Verified
13 sep 2014
393
36
129
27
Het is indd ook mogelijk dat /vanish geglitcht was.

Maar ik heb verder geen idee.
Als je 'm de volgende keer weer ziet roep maar! :)

D

Deleted member 3363

Guest
REPORT GEWEIGERD.
Hallo,

Er is onvoldoende bewijs om de desbetreffende spelers te bestraffen. Het report zal inactief blijven, omdat het niet aan de voorwaarden voor een report voldoet. Als je meer hulp over dit onderwerp nodig hebt, neem dan contact op met een moderator. Sorry voor het ongemak en een mooie dag verder. Zoals altijd, veel plezier verder op HauntedMC.

Onderwerp gesloten voor verdere reacties.

Status
Niet open voor verdere reacties.