Focussen = ban? disscusie.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Neon5

Verbannen
Neonstreet5
Neonstreet5 ✔
God
9 sep 2014
298
39
184
YO, Neon hier.
Ik had een vraag/opmerking;

Dat op Kitpvp een nieuwe regel is?
Dat als je de zelfde persoon blijft killen
krijg je een ban? Ik vind dat een beetje ver gaan.

Laat weten wat je vind er van in de reacties.
upload_2015-5-12_22-6-34.png

Gr Neon.

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
RIP Dennis, focussen en dan ban gaat een beetje ver vind ik.

Als je kitpvp niet leuk vind omdat een speler de hele tijd achter je aan zit kun je op een ander serverdeel gaan spelen of eventjes totaal iets anders gaan doen.

jim

Niet Verified
30 okt 2014
218
70
169
21
Nederland (zuid-Holland)
Focussers zijn nooit leuk, maar een ban ervoor krijgen gaat toch te ver. En je kan ook een persoon de hele tijd tegenkomen, op camera is dat focussen maar misschien bedoelde je dat helemaal niet zo... (Mijn mening)

Laatste update:

GewoonBeast

Niet Verified
16 apr 2014
154
32
139
23
Arnhem
Ik vind het ook een beetje overdreven, maar ik snap de staff ook. Ze willen het voor iedereen leuk houden. Dat kan niet als iemand je focust. Wat een optie kan zijn is een ''waarschuwing'' te geven in plaats van een "'ban''.

MvG Beast

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
de vraag hier eigenlijk wanneer is iets focussen?
als je zelf alleen maar desert staat en je kilt gewoon iedereen die er komt.
blijven dezelfde mensen ook nog steeds komen en die gaan het zien dat zij gefocust worden terwijl hun eigenlijk focussen.
dus eigenlijk is dit een niet na te gaan iets voor een ban vindt ik persoonlijk.
echter als je echt iemand van biome naar biome volgt dan kan je wel een ban geven voor 1 dag maar dan zie je ook duidelijk dat er gefocust wordt.

sorry voor eventuele typ fouten tis vroeg voor mij XD

• Like
Reactions: Master_genius_1

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
dit kan ook een soort van pesten zijn
is een keer of 5 dezelfde noob killen kan wel maar omdat je iem. haat die altijd op kitpvp gaan killen is wel een kleine ban waard (naar mijn mening)

UprisingErrors

Niet Verified
30 mrt 2014
79
16
79
het is toch free for all ? laat mensen lekker zelf doen wat ze willen ... als je een beetje sportief bent maak je er een leuke pvp match van door elkaar steeds achterna te zitten:rolleyes:

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
het is toch free for all ? laat mensen lekker zelf doen wat ze willen ... als je een beetje sportief bent maak je er een leuke pvp match van door elkaar steeds achterna te zitten:rolleyes:
als je sportief bent niet als je een idioot bent.... ;)

UprisingErrors

Niet Verified
30 mrt 2014
79
16
79
Ik word gefocust omdat ik een makkelijk prooi ben :p leuk vind ik dat niet een "kick" zou beter zijn...

in het wild kiezen roofdieren ook voor een makkelijke prooi, die hoor je toch ook niet klagen dat ze het niet leuk vinden?:p

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
in het wild kiezen roofdieren ook voor een makkelijke prooi, die hoor je toch ook niet klagen dat ze het niet leuk vinden?:p
dat is waar maar als je het anders bekijkt bv
je speelt (vroeger) een spelletje tikkertje en altijd word iem als eerste getikt (door die 1 persoon en hij negeert de rest) er is natuurlijk wel weing kans dat iem een heel uur lang de tikker is... maar als dat wel is dat bet iritant

275wolf

God
zwofly
zwofly ✔
God
30 sep 2014
125
20
174
de vraag hier eigenlijk wanneer is iets focussen?
als je zelf alleen maar desert staat en je kilt gewoon iedereen die er komt.
blijven dezelfde mensen ook nog steeds komen en die gaan het zien dat zij gefocust worden terwijl hun eigenlijk focussen.
dus eigenlijk is dit een niet na te gaan iets voor een ban vindt ik persoonlijk.
echter als je echt iemand van biome naar biome volgt dan kan je wel een ban geven voor 1 dag maar dan zie je ook duidelijk dat er gefocust wordt.

sorry voor eventuele typ fouten tis vroeg voor mij XD

Als je iemand van biome naar biome achtervolgt noem ik dat eerder je kill proberen te krijgen en niet focussen. Bijv.: je bent warrior en er zij maar een paar mensen online en je ziet er 1, die rent weg voor je en dan ga je dus achter hem aan.
Ik zie dat niet als focussen.

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Focus ban is alleen in hele extreme gevallen. Als een speler een uur lang achter 1 bepaalde speler aangaat, en daarbij alle andere spelers negeert, zover dat het die bepaalde speler z'n strot uit komt. Dan kunnen we een ban van 1 dag hiervoor geven.

• Like
Reactions: woffri20

Dennis

God
MilkBagsFTW
MilkBagsFTW ✔
God
4 jun 2014
5
4
64
24
Het leuke is, ikfocusde hem helemaal niet... ik liep met ninja de map rond en hij kwam steeds naar me toe met andere kits om me proberen te killen

En opeens word ik dan gebanned voor focus terwijl hij toch echt wel ook bleef terugkomen... naar mijn mening kon hij gewoon niet tegen z'n verlies maarja.. ik hou m'n mond wel voor ik mensen kwaad ga maken

Status
Niet open voor verdere reacties.