Ik snap niet zo goed waarom mensen met forge niet zijn toegelaten. Ikzelf ken geen enkele andere server die van forge een probleem maakt.
Ik gebruik forge om mijn shaders en optifine te installeren.
UPDATE:
Remy heeft al gezegd dat het verbod op forge zal worden opgeheven.
Ik snap dat er de angst is dat mensen met hacks in de server komen als forge is toegestaan. Maar daarbij komt dat veel tot alle hacks gewoon zonder forge kunnen werken. Bijvoorbeeld x-ray, die heeft zelfs een installer, geen forge nodig dus je kunt het niet stoppen.
Daar komt nog bij dat bijna alle hacked clients geen forge nodig hebben.
Dan zijn er wel minimaps waar je spelers op kunt zien en die hebben wel forge nodig. Maar wat ik heb gemerkt dat diezelfde minimaps op een andere website zo veranderd zijn dat ze wel kunnen werken zonder forge.
Dus ik zie echt geen rede om forge te verbieden.
Maar zoals remy al heeft gezegd
Ik gebruik forge om mijn shaders en optifine te installeren.
UPDATE:
Remy heeft al gezegd dat het verbod op forge zal worden opgeheven.
Maar ik heb nog steeds het gevoel dat er een paar mensen zijn die mijn punt niet helemaal snappen.Beste,
We gaan binnenkort deze verboden opheffen, iedereen kan dan weer gewoon forge gebruiken.
Mvg Remy
Ik snap dat er de angst is dat mensen met hacks in de server komen als forge is toegestaan. Maar daarbij komt dat veel tot alle hacks gewoon zonder forge kunnen werken. Bijvoorbeeld x-ray, die heeft zelfs een installer, geen forge nodig dus je kunt het niet stoppen.
Daar komt nog bij dat bijna alle hacked clients geen forge nodig hebben.
Dan zijn er wel minimaps waar je spelers op kunt zien en die hebben wel forge nodig. Maar wat ik heb gemerkt dat diezelfde minimaps op een andere website zo veranderd zijn dat ze wel kunnen werken zonder forge.
Dus ik zie echt geen rede om forge te verbieden.
Maar zoals remy al heeft gezegd
dus alles is in orde :PBeste,
We gaan binnenkort deze verboden opheffen, iedereen kan dan weer gewoon forge gebruiken.
Mvg Remy
Laatste update: