Forumranks?

• Topicstarter Deleted member 7527
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Deleted member 7527

Guest
Ik heb de laatste tijd op dit forum een hoop 'Ranks' zien langskomen.
Ik vroeg mij af: Hoe zit dat nou met de 'Ranks', wanneer krijg je een hogere?

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Veel spammen, heel veel spammen

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
Het is gewoon hoe actiever en langer je op forum bezig bent, hoe hoger het word :)

F

FenneEm

Guest
maar je moet ook veel online zijn het gaat niet alleen om het aantal berichten dat je plaatst als je nooit online bent op de site zal je nooit een hogere rank krijgen

wat @maximjc zegt klopt dus niet aangezien deze zegt 100 a 150 terwijl ik er 70 heb en al member ben (ik ben wel veel actief)

D

Deleted member 3363

Guest
maar je moet ook veel online zijn het gaat niet alleen om het aantal berichten dat je plaatst als je nooit online bent op de site zal je nooit een hogere rank krijgen

wat @maximjc zegt klopt dus niet aangezien deze zegt 100 a 150 terwijl ik er 70 heb en al member ben (ik ben wel veel actief)
FenneEm,

Je hebt helaas niet helemaal gelijk. De forumrank wordt gebaseerd op het aantal forumberichten en niet op online-tijd. De limiet kan aangepast worden naar eigen wensen door de website beheerder. Hier zitten ook nog trofeeën aan gebonden. Het aantal berichten per/voor een rank weet ik niet. Daarvoor moet je bij remymine aankloppen.

Althans, sinds ik nog met Xenforo werkte was het bericht gebonden zover ik weet.

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Ik heb sinds de 1000 berichten super actief lid!

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com