Free 'mine'

Wil jij een mine voor alleen de [Free] rank?

• Ja

Votes: 5 83,3%
  • Nee

Votes: 1 16,7%

• Total voters
    6
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

Jantjeh

Guest
Hey hey,
Ik had een idee maar waarschijnlijk vinden jullie het niks. Maar ik dacht, ik kan het altijd proberen. Het gaat over een apparte mine voor de 'Free' rank op Prison. Omdat het zegmaar moet voorstellen dat je uit de gevangenis bent, had ik in gedachte om die mine in de wolken te plaatsen. Maar die mine hoeft niet te OP te zijn maar wel iets beter dan de YZ mine. Daarmee bedoel ik een echte Free mine voor alle menen die 'Free' zijn, dus dat de rank [Y] en [Z] er niet in kunnen. Laat maar weten wat jullie er van vinden.

Groetjes.

Last edited by a moderator:

5XI

Niet Verified
28 feb 2017
87
13
132
22
Nederland
Misschien is het handig om een poll toe te voegen.

SirDannyy

Supreme
SirDannyy
SirDannyy ✔
Supreme
25 jul 2015
223
49
237
26
Limburg
Mag ik misschien weten wat er dan in de Z mine zit? dan kan ik een betere mening geven.

SirDannyy

Supreme
SirDannyy
SirDannyy ✔
Supreme
25 jul 2015
223
49
237
26
Limburg
Obsidian, Emerald blocks, Diamond blocks, Gold blocks, Iron blocks, Quarts en Stone.

Dan is het wel een leuk idee om bijvoorbeeld in free mine de volgende stuff te doen:

Dia, gold en Emerald. Maar het probleem is als een iemand free heeft bereikt, dat die dan bijvoorbeeld gelijk een dia dropparty kan organiseren. Omdat hij dan toch geen zorgen hoeft te maken over de free rank.

Misschien handig om dan als volgende te doen.

Mocht je Free bereikt hebben, dan ben je maximaal 1 dag of 1 week Free. Daarna ga je automatisch naar Prestige. Maar stel als je wilt blijven als free, dat je dan bijvoorbeeld moet betalen. Zo kan je pay to win voorkomen.

5XI

Niet Verified
28 feb 2017
87
13
132
22
Nederland
Dan is het wel een leuk idee om bijvoorbeeld in free mine de volgende stuff te doen:

Dia, gold en Emerald. Maar het probleem is als een iemand free heeft bereikt, dat die dan bijvoorbeeld gelijk een dia dropparty kan organiseren. Omdat hij dan toch geen zorgen hoeft te maken over de free rank.

Mocht je Free bereikt hebben, dan ben je maximaal 1 dag of 1 week Free. Daarna ga je automatisch naar Prestige. Maar stel als je wilt blijven als free, dat je dan bijvoorbeeld moet betalen. Zo kan je pay to win voorkomen.
Goed Idee!

J

Jantjeh

Guest

Dat van die week vind ik goed, maar dat als je [Free] wilt blijven dat je niet meer kan droppen of dat je niet meer CA kan gebruiken. Zodat diegene niks kan geven aan anderen.

• Like
Reactions: SirDannyy

SirDannyy

Supreme
SirDannyy
SirDannyy ✔
Supreme
25 jul 2015
223
49
237
26
Limburg
Dat van die week vind ik goed, maar dat als je [Free] wilt blijven dat je niet meer kan droppen of dat je niet meer CA kan gebruiken. Zodat diegene niks kan geven aan anderen.

Zat ik ook aan te denken. Maar leek mij geen goed idee. Maar ik geef alsnog like. Misschien kan de staff wat mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.