Full enchanted dia verdwijnt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stan Scholten

Niet Verified
27 feb 2015
85
5
139
27
Slootdorp
www.muziekluisteren.eu
hallo,

ik heb standaard een 2e setje full enchanted dia aan de muur hangen et behulp van item frames. ik heb net het setje er vanaf gehaald en t verdween in de muur. ik heb de hele kamer rond gelopen en het lag nergens. niet in mijn onvetory niks. ik ben hier niet zo blij mee en hoe zout dit kunnen gebeuren? als er iemand is die terug kan kijken in de logs heb ik hier de volgende informatie.
  • 25-03-2015 14:15
  • eigenaar: Nightlighter, gebruiker: Godunique.
  • plaats delict: X -714 Y 23 Z -1648
  • Verloren items: dia armor set (enchanted)
ik hoop dat dit voldoende is om aan te kunnen duiden dat het verdwenen is. ik hoor het nog

Groetjes,
Stan Scholten (Nightlighter)

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
de items zijn waarschijnlijk in de muur geglicht heb je de muur weggehaald of boven op het dak als die van half slabs zijn

D

Deleted member 2824

Guest
Heb je overal gekeken?
Boven onder (Tot bedrock) Links Recht Voor Achter
als je dat hebt gedaan kan het weggebugt zijn
of clearlag is al langs geweest

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Ik heb wel verhalen gehoord dat item frames op Survival wel eens buggen, en dan weggaan/foetsie zijn... ook met inhoud!

Zou het kunnen zijn dat dit weer zo'n geval is?

DonutH11

Niet Verified
4 mrt 2015
35
12
94
21
Minecraft, haunted, hungergames
hmmm ik speel niet zo vaak surv maar heb nog nooit meegemaakt misschien bug hoop dat staf er iets aan doet het is tenslotten full diamond enchanted armor

UprisingErrors

Niet Verified
30 mrt 2014
79
16
79
in het verleden heb ik zelf te maken gehad dat item frames verdwijnen (volgensmij omdat een frame gezien word als een entity en de server entities ruimt om performance hoog te houden toch???)

sindsdien gebruik ik die dingen niet meer en is er wellicht het zelfde bij jou aan de hand.

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
Bedoel je dit als bug? Dan is het geplaatst in het verkeerde forumdeel.

Waarschijnlijk is het geglitched in de muur en daarna door clear lag verdwenen. Het kan misschien nog zo zijn dat je precies op het moment dat je de frames verwijderde er clear lag was.

K

Kogetsoo

Guest
Dit is inderdaad een bug. Is mij ook wel eens gebeurd met een paar spawners.

Groeten,
Koge

Status
Niet open voor verdere reacties.