Future of minecraft: de hololens...

Status
Niet open voor verdere reacties.
C

Checkpointx

Guest
Microsoft werkt aan de Hololens.... een soort vr bril die met windows 10 komt... en nu ook met minecraft :D

http://tweakers.net/nieuws/103689/microsoft-toont-hololens-uitvoering-van-minecraft.html

242znuv.png

• Like
Reactions: whitch

dauwdruppel

God
dauwdruppel
dauwdruppel ✔
God
8 nov 2013
270
114
259
eerlijk dat is zo ziek.
Ik ga er van uit dat het abnormaal duur gaat worden dus effe 'wat' geld opzij leggen :).

C

Checkpointx

Guest
Die hololens gaat ergens rond de 1000 euro kosten dacht ik

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Is dit een grapje? Wow mijn ouders zouden op hol slagen als dit op tafel staat :p is wel cool.

Mvg
Twana
je moet er wel voor zorgen je ouders die bril hebben opstaan ;) miss op de plaats van een zonnebril leggen

C

Checkpointx

Guest
Nop, is geen grapje :p

Maar je ziet het alleen met die bril op, dus je ouders zullen je hooguit een beetje vreemd aankijken als je staat te swipen op de salontafel :p

• Like
Reactions: xSheepishGirlx

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Nop, is geen grapje :p

Maar je ziet het alleen met die bril op, dus je ouders zullen je hooguit een beetje vreemd aankijken als je staat te swipen op de salontafel :p
ze zouden me naar een spyjatrisch centrum brengen

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Dat lijkt zooo cool:rolleyes:.. Wil hebbe..:(

C

Checkpointx

Guest
vandaag toevallig ook met een aantal collega's gesproken over de zakelijke toepassing van de hololens en bv de oculus rift. er zitten echt hele gave dingen aan te komen op dat vlak, online collaboration tools, virtual board rooms, enz...

Van de week hadden ze bij een van mn klanten ook een oculus rift voor zo'n virtual boardroom demo, schijnt erg indrukwekkend geweest te zijn...

• Like
Reactions: ~2001
Status
Niet open voor verdere reacties.