C ConnieFan Niet Verified 11 jan 2015 5 0 30 43 8 apr 2015 #1 Beste leden van het Haunted Forum, Ik heb laatst voor 500 tokens de gadget "axelauncher" gekocht, maar hellaas kan ik niet vinden hoe ik hem kan gebruiken. Met vriendelijke groet, ConnieFan (Nu MrWouter door de usernamechanges!)
Beste leden van het Haunted Forum, Ik heb laatst voor 500 tokens de gadget "axelauncher" gekocht, maar hellaas kan ik niet vinden hoe ik hem kan gebruiken. Met vriendelijke groet, ConnieFan (Nu MrWouter door de usernamechanges!)
Snake Niet Verified 9 jul 2014 248 43 139 Ergens in nederland 8 apr 2015 #2 ik heb ook in de hub een gadget gekocht volgens mij was het water en die heb ik ook niet.
remymine Owner Staff member remymine ✔ Owner 17 sep 2013 3.727 1.826 425 28 Rotterdam hauntedmc.nl 9 apr 2015 #3 In het gadget menu in de lobby (de chest) helemaal links de gadgets aanklikken, daar de axe launcher opzoeken en vervolgens op klikken. Hij zal dan in je 2e inventory slot verschijnen ;)
In het gadget menu in de lobby (de chest) helemaal links de gadgets aanklikken, daar de axe launcher opzoeken en vervolgens op klikken. Hij zal dan in je 2e inventory slot verschijnen ;)