Game pc voor spellen zoals minecraft.. (geen gta v dus ofzo)

Status
Niet open voor verdere reacties.

_xFirez

Niet Verified
3 aug 2016
5
2
57
21
Hey

Ik ga game pc kopen maar ik heb hier een lijstje met alle spul dat erbij hoort..
Lijst

-Behuizing: Sharkoon VG4-W, Groen
-Processor: AMD FM2 A8-7600 Quad Core 3,1 GHz
-Koeling: Cooler Master Hyper 103
-Moederbord: Asus FM2 A88XM-A
-Geheugen: Crucial 16GB DDR3-1600
-Grafische kaart: Asus R7 240 1GB
-Harde schijf: 2000GB//2TB HDD Sata III
-2e harde schijf: Niet van toepassing
-Optische drive: DVD Brander / Speler
-Card reader: Geheugenkaart lezer
-Geluidskaart: Standaard geluidskaart
-Internet: Heb kabel dus gewoon 1Gbit netwerkkaart
-Voeding: 550 watt 'Corsair'
-Monitor: Ik hou niet echt van groot, dus ik neem 22 inch "iiyama E2282HD"
-Accessoires: Is deze kit beetje goed? Sharkoon SHARK ZONE GK15 Gaming Kit
-Garantie: 2 jaar Garantie
-Beveiliging: Is de beveiliging ook nodig denken jullie?

Uiteindelijke bedrag komt op 720,95... Is dat een eerlijke prijs voor zo'n pc?
Hopelijk is het goed :D, kunnen jullie beordelen? (Graag wel mensen die er verstand van hebben). Dankjewel

• Like
Reactions: jerre

xBennie

Moderator
Staff member
xBennie
xBennie ✔
Moderator
21 sep 2013
495
181
295
24
Nederland
Eerlijke prijs, ja.
Kom je er ver mee, ligt eraan.

Ik zie dat er veel geld in de rest van de pc zit behalve de videokaart en dit is natuurlijk het belangrijkste onderdeel qua beelden, heb deze opgezocht en kost ruim tussen de 60 en 80 euro. Voor prijs/kwaliteit verhouding zit je goed heb ook wat benchmarks bekeken. Ga er vanuit dat dit een prebuild pc is en je hem niet zelf kan aanpassen? Zoja zou ik persoonlijk naar 1TB gaan heb je echt genoeg aan tenzij je het écht nodig hebt. En de videokaart kan ietwat omhoog als er geld voor is natuurlijk, naast een betere videokaart zal ik voor 'MSI Geforce GTX 750 TI 2GB' gaan, deze is tussen de 130 en 150 euro verkrijgbaar, zelf gehad en heeft uitstekend gewerkt. Ik ben niet zon extreme fan van AMD, heb nu zelf een AMD FX 8320 3.5GHZ met 8 cores en is een beast. Voel je niet gedwongen en NOOIT te snelle keuzes maken neem echt de tijd! Ik spreek namelijk uit ervaring als het gaat om geen geduld hebben :p .

(EDIT: Onthou wel dat Minecraft een CPU intensive game is. Dit betekend dat ongeveer 80% van de fps en performance afhankelijk van je processor zijn)

Ik zal dit topic volgen en als je een snelle vraag heb mag je me altijd PMen :)

_xFirez

Niet Verified
3 aug 2016
5
2
57
21
Eerlijke prijs, ja.
Kom je er ver mee, ligt eraan.

Ik zie dat er veel geld in de rest van de pc zit behalve de videokaart en dit is natuurlijk het belangrijkste onderdeel qua beelden, heb deze opgezocht en kost ruim tussen de 60 en 80 euro. Voor prijs/kwaliteit verhouding zit je goed heb ook wat benchmarks bekeken. Ga er vanuit dat dit een prebuild pc is en je hem niet zelf kan aanpassen? Zoja zou ik persoonlijk naar 1TB gaan heb je echt genoeg aan tenzij je het écht nodig hebt. En de videokaart kan ietwat omhoog als er geld voor is natuurlijk, naast een betere videokaart zal ik voor 'MSI Geforce GTX 750 TI 2GB' gaan, deze is tussen de 130 en 150 euro verkrijgbaar, zelf gehad en heeft uitstekend gewerkt. Ik ben niet zon extreme fan van AMD, heb nu zelf een AMD FX 8320 3.5GHZ met 8 cores en is een beast. Voel je niet gedwongen en NOOIT te snelle keuzes maken neem echt de tijd! Ik spreek namelijk uit ervaring als het gaat om geen geduld hebben :p .

(EDIT: Onthou wel dat Minecraft een CPU intensive game is. Dit betekend dat ongeveer 80% van de fps en performance afhankelijk van je processor zijn)

Ik zal dit topic volgen en als je een snelle vraag heb mag je me altijd PMen :)
Dankjewel

• Like
Reactions: xBennie

jerre

Niet Verified
4 sep 2015
23
2
110
Boz
ik zie dat je ene gamepc wilt ik zou wel een bevieliging nemen bijvoorbeeld Norton gebruik ik ook en is vrij snel met scannen maar voor je grafiche kaart zou ik er een van msi nemen met de kit kan je wel beginnen en kan je later altijd nog naar razer of iets anders dus het is een vrij goeden pc.

skyblockdylan

Niet Verified
18 mei 2016
123
24
134
Hey

Ik ga game pc kopen maar ik heb hier een lijstje met alle spul dat erbij hoort..
Lijst

-Behuizing: Sharkoon VG4-W, Groen
-Processor: AMD FM2 A8-7600 Quad Core 3,1 GHz
-Koeling: Cooler Master Hyper 103
-Moederbord: Asus FM2 A88XM-A
-Geheugen: Crucial 16GB DDR3-1600
-Grafische kaart: Asus R7 240 1GB
-Harde schijf: 2000GB//2TB HDD Sata III
-2e harde schijf: Niet van toepassing
-Optische drive: DVD Brander / Speler
-Card reader: Geheugenkaart lezer
-Geluidskaart: Standaard geluidskaart
-Internet: Heb kabel dus gewoon 1Gbit netwerkkaart
-Voeding: 550 watt 'Corsair'
-Monitor: Ik hou niet echt van groot, dus ik neem 22 inch "iiyama E2282HD"
-Accessoires: Is deze kit beetje goed? Sharkoon SHARK ZONE GK15 Gaming Kit
-Garantie: 2 jaar Garantie
-Beveiliging: Is de beveiliging ook nodig denken jullie?

Uiteindelijke bedrag komt op 720,95... Is dat een eerlijke prijs voor zo'n pc?
Hopelijk is het goed :D, kunnen jullie beordelen? (Graag wel mensen die er verstand van hebben). Dankjewel
Ik heb me game pc bij premiumpc vandaan misschien kan je daar ook nog tips vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.