Player Informatie
Ign: xVxCriticalxVx
Rank: GOD
Staff die mij geband heeft: Shockerz
Reason:
Dus ik was om 00:03 op 11 April geband voor Disrespect?!?!? het enige dat ik gezecht heb is lui ventje Shockerz heeft me geen mute gegeven ofzo maar ineens een 7d ban?!?!? hij was ook al aant zeggen dat ik mijn afk pool moest removen die ik niet gebruikt heb en hij was aant drijgen dat ik die moest removen of anders 7d ban hij heeft zelfs geen proof dat ik dit gebruikte/maakte btw. ik was het dan aan het removen terwijl hij er op zat te kijken en niet mee helpte tenslote ik moest het van hem removen.En dan zat die nog ff cool te doen bij de andere Hij zei 'Jongens,Zeg daag tegen xVxCriticalxVx (my Ign)' ik vroeg waarom word ik geband? Hij zei dat zal je wel zien op je ban screen' dan zei hij doei en bande mij van de server voor 7d geen mute of iets wel 1Warning maar hij zei als ik zo voort doe dat hij mij zouw muten en niet EEN 7d BAN ZOU GEVEN
Waarom moet je geunband worden?: omdat hij mij normaal ging muten/ik heb niks verkeert gedaan/Ik was dan de afk pool aant afbreken en hij bande mij VOOR NIKS
Ik hoop dat jullie mij unbannen danku wel
Peace
Wynand*