Geweigerd Geband voor wat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

wynand

Niet Verified
25 okt 2014
7
0
45

Player Informatie
Ign: xVxCriticalxVx
Rank: GOD
Staff die mij geband heeft: Shockerz
Reason:

Dus ik was om 00:03 op 11 April geband voor Disrespect?!?!? het enige dat ik gezecht heb is lui ventje Shockerz heeft me geen mute gegeven ofzo maar ineens een 7d ban?!?!? hij was ook al aant zeggen dat ik mijn afk pool moest removen die ik niet gebruikt heb en hij was aant drijgen dat ik die moest removen of anders 7d ban hij heeft zelfs geen proof dat ik dit gebruikte/maakte btw. ik was het dan aan het removen terwijl hij er op zat te kijken en niet mee helpte tenslote ik moest het van hem removen.En dan zat die nog ff cool te doen bij de andere Hij zei 'Jongens,Zeg daag tegen xVxCriticalxVx (my Ign)' ik vroeg waarom word ik geband? Hij zei dat zal je wel zien op je ban screen' dan zei hij doei en bande mij van de server voor 7d geen mute of iets wel 1Warning maar hij zei als ik zo voort doe dat hij mij zouw muten en niet EEN 7d BAN ZOU GEVEN

Waarom moet je geunband worden?: omdat hij mij normaal ging muten/ik heb niks verkeert gedaan/Ik was dan de afk pool aant afbreken en hij bande mij VOOR NIKS

Ik hoop dat jullie mij unbannen danku wel
Peace
Wynand*

Shockerz

Supreme
Shockerz
Shockerz ✔
Supreme
24 feb 2015
424
36
194
Beste Wynand,

In eerste instantie was ik een benieuwd aan wie je deze aanvraag stelt, omdat je eindigt met ''Ik hoop dat jullie mij unbannen danku wel''.
Aangezien ik degene ben die je verbande van de server ben ik de enige waarvan je antwoord krijgt.
Ik ben niet verplicht om iemand eerst te muten. Ik geef je een straf die ik passend vind.
Ook dat je hier nu wederom mij enorm disrespect vol benader vind ik zeer apart.

Je unban aanvraag is afgewezen.
Je ban blijft staan.

Gr. Shockerz
(topic gesloten)

Status
Niet open voor verdere reacties.