Geaccepteerd Gebanned door coenwitte

Status
Niet open voor verdere reacties.

jasmijno

Niet Verified
2 aug 2015
4
0
15
ik ben laatst (zojuist) gebanned door coentwitte. hij heeft me gebanned omdat hij dacht dat ik range hacks had maar dat heb ik niet. ik zweer het. ik had een enchanted golden applle gegeten toen hij me peens aanvallde (in prison), hij zou dat ik range hacks heb, maar dat is niet zo. ik denk dat de golden applle me sneller maakte?!
toen hij me uitdaagde voor een duet zei ik nee, omdat ik aan het farmen was en waardevolle spullen meehad. daarna heeft hij me gebanned. ik zou het heel fijn vinden als ik een unban zou krijgen want ik heb echt niks gedaan.

groetjes , jasmijn

( jasmijno):)

coenwitte

Niet Verified
24 sep 2014
118
5
104
25
Noord-Brabant
Het viel mij op dat jij me vanaf 5-6 blocks afstand nog kon raken en andersom was dat maar 3-4 blocks. Kan je dat uitleggen?

jasmijno

Niet Verified
2 aug 2015
4
0
15
Nou ik denk dat hef door die golden Apple komt? Ik heb geen idee., maar ik zweer ik heb echt geen hacks. Ik weet het echt niet. Please unban me, ik heb echt niks gedaan. Ik weet niet eens hoe je een hack moet installeren of whatever. :( sory

coenwitte

Niet Verified
24 sep 2014
118
5
104
25
Noord-Brabant
Een golden Apple zorgt er niet voor dat je een betere range hebt. Ik heb ook naar je internet gekeken, maar een ping van 40 ms is vrij normaal. Ik zie geen andere mogelijkheid dan jacks.

jasmijno

Niet Verified
2 aug 2015
4
0
15
Geloof je me als ik zeg dat ik echt geen hacks heb.? Want als ik dan niks anders heb om te bewijzen dat ik (blijkbaar) hacks heb. Dan moet ik maar 30 dagen wachten. Maar ik meen het echt. Ik zou nooit een hack hebben. Haunted Network is mijn favoriete MC server. Dat zou ik toch niet zomaar riskeren.

Shockerz

Supreme
Shockerz
Shockerz ✔
Supreme
24 feb 2015
424
36
194
Deze overrule ik, omdat het in mijn ogen een combo was.

Je kan weer spelen op de server.

Gr. Shockerz

Status
Niet open voor verdere reacties.