Open Geen tokens bij voten in survival

Status
Niet open voor verdere reacties.

LeoXI101

Niet Verified
16 okt 2015
1
0
15
Hallo mijn IGN: LeoXI101

Als ik vote via de vote site kan ik geen tokens krijgen alleen maar Crates en 100 landblock claims :I

Ik hoop dat jullie daar wat aan kunnen doen ;D

BRiljaNTi

Niet Verified
21 okt 2015
3
1
37
Hallo,
Voor mij hetzelfde probleem, weet alleen niet waar ik de xp en landblock claims terug kan lezen
en of ik die er ook bij krijg na het voten..
Ik heb begrepen via ingame info mod dat jullie met dit probleem bezig zijn.
Hoop dat jullie dit snel kunnen fixen, kan niks kopen in de shop of iets zonder tokens.

Nookie_S5

Supreme
Nookie_S5
Nookie_S5 ✔
Supreme
22 okt 2013
334
61
224
Netherlands, Limburg
Hallo,
Voor mij hetzelfde probleem, weet alleen niet waar ik de xp en landblock claims terug kan lezen
en of ik die er ook bij krijg na het voten..
Ik heb begrepen via ingame info mod dat jullie met dit probleem bezig zijn.
Hoop dat jullie dit snel kunnen fixen, kan niks kopen in de shop of iets zonder tokens.

xp zie je onder in beeld, net boven je hotbar. Die balk die steeds groener wordt. Als je je gouden schep in je hand neemt zie je in de chat staan hoeveel claimblocks je nog hebt. Doe dit eerst voordat je gaat voten! Dan zie je of je er claimblocks bij krijgt nml.

bullit_prizer

Niet Verified
24 sep 2015
1
0
23
Ik heb ook dit probleem. ik heb gedaan wat Nookie zei en ik krijg gewoon mijn crate en mijn 100 claimblocks. ik krijg alleen geen tokens. als ik /money type zegt de server dat ik geen account heb, heeft het hier iets mee te maken? en hoe maak ik zo'n accoun aan?

MVG Tycho

BRiljaNTi

Niet Verified
21 okt 2015
3
1
37
Ik neem aan dat ze het Minecraft account bedoelen. Je hebt al een HauntedMC account( login forum e.d) aan je bericht te zien:)
Heb ook nog steeds dit probleem (weergave geen account en geen tokens), moeten blijkbaar erg veel geduld hebben.
Het rare is dat het voor sommige niet werkt en andere weer wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.