Gegriefd op survival2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lotus(Power2Billy)

Niet Verified
26 mei 2015
2
0
15
23
Hi,
Ik ben gegriefd op de Survival2 server en ben 4 diamonds en een halve stack van iron ingots enz. kwijt.
Ik was bezig met mijn 'grond' te claimen maar verloor de plaats omdat de /sethome niet werkte.
Kan een Mod of Admin me a.u.b. helpen of heb ik pech?

~Power2Billy

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
hoe ben je dan je spullen kwijt geraakt? had je ze bij je of zaten ze in een kist? Heb je een rank? zo niet dan kan je maar 1 home hebben. Met command /claimlist kan je al je claims zien. De coördinaten die je krijgt in de chat kunnen we gebruiken om het weer te vinden. Is het niet geclaimt dan zal het lastig worden om het weer te vinden

Lotus(Power2Billy)

Niet Verified
26 mei 2015
2
0
15
23
Wel ze zaten in een kist, en ik was bezig met claimen en hatd /sethome gedaan en was even naar 2 mensen geteleporteerd enz. en ik deet /home en ik kwam bij de spawn. Dus heb mijn claim toen niet kunnen afmaken, maar heb het nu wel geclaimed maar weer niet wie het heeft gedaan spijtig genoeg...

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
zodra je teleporteert breek je het claimen af. Hier is dus sprake van een stukje eigen schuld. de command /sethome word eigenlijk door donateurs gebruikt om meerdere homes te hebben. Je kunt beter een bed neer zetten bij je eerste huisje. dit word dan automatisch je home als ik het goed heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.