Gegrieft

Status
Niet open voor verdere reacties.

X_Roosje_X

Niet Verified
12 dec 2015
15
8
79
24
De Nederlanden
Ik ben gegrieft in crea met me rp die net 10 minuten begonnen is. Ik zou graag weten wie het heeft gedaan:D
MVG
X_Roosje_X
p.s. als je naar me toe wilt tpa dan is het /tpa Xx_Nikki_Love_xX

X_Roosje_X

Niet Verified
12 dec 2015
15
8
79
24
De Nederlanden
fijne reactiie die ik krijg in de hub. Ik heb 1 keer me eigen plot met lava bedolven en ik krijg een week bann. ik word gegrieft er word niks aan gedaan omdat het eigen risico is. Nu wil ik weten waarom ik dan een week gebannt ben. Ik word gwn niet verdere geholpen ik vind DHD nog betere server dan jullie sorry dat ik het zeg maar DHD doet er tenminste wat aan jullie doen helemaal niks. Ik ben nu gwn super boos omdat ik er 1 week bann voor krijg en hij komt er mee weg. Waarom krijgt hij nou geen straf erop. Ten tweede ik had me eigen plot gegrieft en niet die van een ander. Srry jullie doen je best maar dan op deze manier het aftehandelen schandalig!

Ik wil per direct dat degene die het heeft gedaan gebannt word. Anders ga ik een klacht indienen over mijn bann.

X_Roosje_X

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
beste roosje

ten eerste: verkeerde plek ;)
ten tweede: bewijs van griefing?
en als laatste moet je niet de schuld geven aan de server van verbanning, ze hebben altijd een reden daarvoor!

En te zeggen dat andere servers beters zijn, Oke dat mag jij vinden, maar daar hebben we niks aan :)

-Dimitri

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Je eigen plot vol lava zetten veroorzaakt lagg voor niemand leuk
en mensen trusten is op eigen risico

op reclame maken voor andere server staan ook straffen ;)

en een klacht indienen over je ban is niet echt mogelijk je kan wel een uban aanvragen maar zoals je je in dit topic gedraag ga je je ban enkel verlengen
link voor unban https://www.haunted-mc.com/forum/unban-aanvragen.8/

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
23
Netherlands
fijne reactiie die ik krijg in de hub. Ik heb 1 keer me eigen plot met lava bedolven en ik krijg een week bann. ik word gegrieft er word niks aan gedaan omdat het eigen risico is. Nu wil ik weten waarom ik dan een week gebannt ben. Ik word gwn niet verdere geholpen ik vind DHD nog betere server dan jullie sorry dat ik het zeg maar DHD doet er tenminste wat aan jullie doen helemaal niks. Ik ben nu gwn super boos omdat ik er 1 week bann voor krijg en hij komt er mee weg. Waarom krijgt hij nou geen straf erop. Ten tweede ik had me eigen plot gegrieft en niet die van een ander. Srry jullie doen je best maar dan op deze manier het aftehandelen schandalig!

Ik wil per direct dat degene die het heeft gedaan gebannt word. Anders ga ik een klacht indienen over mijn bann.

X_Roosje_X
Als je haunted niet leuk vind, ga dan weg aub, je verziekt het hier voor ons.
Slotje? @Twana

Status
Niet open voor verdere reacties.