Gekickt uit factions (reden)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
401
41
199
Laatst werd ik vaak gekickt uit factions na nader onderzoek bleek als Gods in ender men veranderen wordt iedereen gekickt mensen die dan in combat zijn loggen combat die god pakt de stuf en dan hebben stuf erbij hierbij kan misbruik gebruik onder andere Gods

Hoop dat dit snel gefixt kan worden

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
leuk om te weten:) jammer dat ik geen god ben:(
was het wel slim om het hier te melden iedereen kan het lezen ook mensen met slechte bedoelingen

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Echt? Nog nooit van gehoord... Maar veel mensen worden de laatste tijd gekickt, ik weet een oplossing
Als je je mc opent staat er normaal in het blauw bovenaan: using the new minecraft...
Wel download dan en je hebt geen combat. Als het hier niet mee te maken heeft, dan weet ik het niet...

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Vroeger werd ' Enderman Pet ' disbaled in de Hub voor zo'n reden, dat mensen uitgekicked werden of dat hun mc crashten @remymine zou dat kunnen ?

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Ik weet nu 100% zeker dat het de enderman glitch is. Er kwam net een God voor me staan, en raad eens, 5 sec later ( dus de typtijd voor /D enderman ) CRASHTE m'n mc, ik werd niet kicked.

ArOsss

Niet Verified
2 feb 2015
4
0
30
26
Balegem (België)
Heb hier nog nooit iets van ondervonden, ben je wel zeker dat het aan de 'gods' ligt? Als het ooit bij mij zou gebeuren laat ik het hier ook weten, maar denk niet dat het ooit zal gebeuren.:p Veel succes ermee!

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
gods die dit gebruiken/ gebruikt hebben zijn nu zo veel rijker.
Ze zouden gestraft moeten worden, t is gewoon glitch abuse...

• Like
Reactions: artho

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
gods die dit gebruiken/ gebruikt hebben zijn nu zo veel rijker.
Ze zouden gestraft moeten worden, t is gewoon glitch abuse...
Mee eens, trek er een screen van als je het ziet

Status
Niet open voor verdere reacties.