Gewoon ik :)

tribgrep

Niet Verified
2 aug 2015
0
0
67
32
Belgie
Hey iedereen,

Ik ben tribgrep aka Kevin. 23 Jaartjes jong en speel dit spel samen met mijn 10 jarig broertje die helemaal verzot op dit spel is. Verder ben ik leraar Engels van beroep en heb ik naast mijn lerarenbaan 2 jaar gewerkt voor Innogames als developer voor spellen als the-west en Forge of Empires (niet bedoelt als reclame, eerder een referentiekader) en ik ben 4 jaar lang admin voor Innogames geweest.

Mij valt op dat dit een actieve en leuke community is die zichzelf al weet te onderhouden. Goed dat er een shoutbox toegevoegd is met rights om zo de moderators met de community te laten praten. Dat is het teken van een succesvolle site/server.

Verder wens ik iedereen veel plezier en geluk met het spel en ben ik altijd bereid om even iemand uit te helpen mocht je iets nodig hebben wat ik toevallig heb ^^

Game on!

Kevin

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Welkom aan boord bij Haunted.
Ik denke dat je het hier heel leuk zult vinden, want er spelen best wel veel spelers die ouder zijn dan 18+.

• Like
Reactions: tribgrep

tribgrep

Niet Verified
2 aug 2015
0
0
67
32
Belgie
Heel erg bedankt iedereen :)

Ik voel me al meteen welkom haha :D

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Teobgrep welkom,

Haunted is natuurlijk veel te leuk ;) Leuk dat je bij Innogames Admin was

Mvg,
Cas

• Like

tribgrep

Niet Verified
2 aug 2015
0
0
67
32
Belgie
Zoveel mensen die je welkom heten ^^ Heel fijn dit! Hopelijk komen we elkaar nog vaker tegen op het forum of in-game.
Alhoewel dat voor Mods moeilijk zal zijn, ik weet hoeveel tijd je in het spel kunt steken voor jezelf ;)

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Zoveel mensen die je welkom heten ^^ Heel fijn dit! Hopelijk komen we elkaar nog vaker tegen op het forum of in-game.
Alhoewel dat voor Mods moeilijk zal zijn, ik weet hoeveel tijd je in het spel kunt steken voor jezelf ;)
Wat vind je het leukste onderdeel op Haunted?

tribgrep

Niet Verified
2 aug 2015
0
0
67
32
Belgie
Momenteel nog mixed. Daar ben ik met mijn broertje nog bezig, maar ik zal snel overstappen op PvP en Factions. Uiteindelijk wil ik het allemaal eens geprobeerd hebben uiteraard. Dan kan ik mijn echte favoriet kiezen ;)

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Momenteel nog mixed. Daar ben ik met mijn broertje nog bezig, maar ik zal snel overstappen op PvP en Factions. Uiteindelijk wil ik het allemaal eens geprobeerd hebben uiteraard. Dan kan ik mijn echte favoriet kiezen ;)
Als je vaak mixer doet mag mijn stuff wel hebben :D wil je dat?

• Like

tribgrep

Niet Verified
2 aug 2015
0
0
67
32
Belgie
Neuh, ik vind het leuker om alles zelf te verzamelen. Dat is de uitdaging in het spel. En zo leer ik het snelst ^^

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Elk serveronderdeel heeft zijn kwaliteiten op te spelen, er is hier zo veel te doen, op survival zijn er zelfs 3 maps'
Heaven= surv 2 en easy gezet.
Mediëval= surv 1 en normale game mode.
Hell= surv 3 en de gamemode daar is hard.
Ik zou zeggen kijk op zoveel server onderdelen en HAVE A LOT OF FUN:D
Van vechten/rennen tot rustig spelen er is van alles te beleven

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
Welkom!