het begon allemaal toen minecraft naar 1.9 ging en ranks verboden werden. remy zette de server blij in 1.9 zonder ranks. mensen die ranks hadden gekocht konden hun geld terug krijgen. maar als ze in de server vroegen hoe werd er gezegd: dat zeggen we lekken nie! en dan werd je gebanned met als reden: opkankeren. later kwam er steeds meer lag op de server. waarschijnlijk omdat er niet genoeg geld meer was om alles bij te houden. dus wat doet die geldwolf van een remy! hij zet hem weer in 1.8 omdat zn zakken leeg raakten. nou hoor ik dat ie nu weer mensen zonder reden loopt te bannen omdat ie een te luie ******* is om zich met de server bezig te houden. en liever mensen banned dan er wat aan te doen. toen ik het voor mijn vrienden opnam die hun geld terug wouden (remy schold ze uit) werd ik gebanned met als reden: opkankeren.
Bericht aan remy:
als je een te luie ******* bent om een server te runnen doe het dan NIET. maakt niet uit of je denkt snel geld te verdienen vieze tiefus leijer
Bericht aan remy:
als je een te luie ******* bent om een server te runnen doe het dan NIET. maakt niet uit of je denkt snel geld te verdienen vieze tiefus leijer