Glitch met armourstands op prison

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeadNatox

Legend
Gabrikiller6
Gabrikiller6 ✔
Legend
30 apr 2015
135
15
209
26
Sittard, Limburg, Nederland
Geachte Staff,

Ik zat rustig prison te spelen en was rond aan het kijken in de miniplot wereld,
toen ik het miniplot van een oude vriend (ICrazy_PvP) vond zag ik dus een armourstand en toen ik rechter-muisknop er op deed kreeg ik het armour (Ik ben niet geadd op dit plot),
als test dropte ik het nog en deed ik het aan en hier heb ik dus ook een filmpje van.
Video: Hopelijk word dit zo snel mogelijk gefixed zodat er niks gestolen kan worden :P

- MVG Gabri
@remymine @Twana @whitch @Kogetsoo

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
Heb je het zelfde toevallig met item frames?

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
23
Netherlands
Geachte Staff,

Ik zat rustig prison te spelen en was rond aan het kijken in de miniplot wereld,
toen ik het miniplot van een oude vriend (ICrazy_PvP) vond zag ik dus een armourstand en toen ik rechter-muisknop er op deed kreeg ik het armour (Ik ben niet geadd op dit plot),
als test dropte ik het nog en deed ik het aan en hier heb ik dus ook een filmpje van.
Video: Hopelijk word dit zo snel mogelijk gefixed zodat er niks gestolen kan worden :p

- MVG Gabri
@remymine @Twana @whitch @Kogetsoo
Wow, ik hoop dat dit snel gefixt word

Mvg Dion

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
187
31
234
21
Ja dat klopt drm is het ook beter als je het niet plaats want mensen met mod menu WUrst kunnen ghosthand aansteken en kunnen chesten/armur stands enzo open doen door blokken

L

LeviboyNL

Guest
Dit probleem speelt ook bij /mixed op de plotwereld. /creative heeft er zover ik weet geen last van. :confused:

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
@remymine zal het wel op zijn lijstje met dingen waar die naar moet kijken zetten :)

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Nee hoor :P

Maar als ik het wel een leuk bericht vond, doe ik dat ;)

Doe ik heel soms :)

Status
Niet open voor verdere reacties.