Vanwege corrupte chunks is survival2 de afgelopen tijd een aantal keer gecrashed. Hier is aan gewerkt en de corrupte chunks zijn er uit gehaald. Maar bij een van de laatste crashes werden van sommige de inventory, echest, homes, mcmmo en claimblocks gereset. Jammer genoeg kunnen ze niet iedereen zomaar stuff terug geven wat in je inventory & echest zat, omdat mensen anders kunnen frauderen. Dus mocht je bewijs hebben, dmv een video/screenshot/etc.., maak dan een conversatie aan met remymine, en als je slim bent ook een aantal mods die op die wereld spelen. Als je uitlegt dat je inv en echest gereset zijn, en jij hebt bewijs dan zal remy was toestemming geven aan een mod om die spullen terug te geven. althans dit werkte bij mij :) . Qua homes kunnen ze niet veel doen. Je zal deze zelf moeten opzoeken. Als je /claimlist doet zie je al je claims, bij de meeste plekken waar je homes hebt heb je meestal ook geclaimd, mocht die locatie nu heel ver lopen zijn, spreek dan even een rank aan. Ik heb god dus je kan mij altijd vragen te tpen naar een locatie. Voor MCMMO geldt hetzelfde als inv en echest, heb jij bewijs hoeveel je had, dan kan je het waarschijnlijk wel terug krijgen. Voor claimblocks geldt dit ook, wel kan het voorkomen dat je de claimblocks die je standaard krijgt van de server + die je krijgt als je een rank koopt weg zijn. Wanneer je /claimlist typt en er helemaal bovenaan staan "..... blocks from playing + 0 <hier staat nog wat geen idee wat xD> blocks", dan is dit het geval. Meld dit dan ook bij een staflid of maak een conversatie aan!
Met vriendelijke groet,
JordivLaarhoven