Goede pvper gebanned

Status
Niet open voor verdere reacties.

SvenRens (Rens)

Niet Verified
9 mei 2015
22
0
45
Hallo Haunties ik heb gezien dat Emmaah15 is gebanned van haunted en ze wil stoppen met mc voor de gene die der heeft gereport heeft volgens Emmaah15 zitten te spammen en Emmaah15 laten bannen. Wat ik hier wil zeggen is dat mensen moeten accepteren dat ze NOG niet zo goed zijn en gekilled worden maar gun dan de gene die je heeft gekilled ook om op de server te kunnen wat Emma heeft hier meer dan 9000 kills ze heeft er flinke best voor gedaan dat deed ze en ze wil ook graag voor nieuw jaar er zijn en leek het me ook een idee alle mensen die al meer dan een half jaar hier zitten unban krijgen van oudejaarsdag in de ochtend ik heb dat mensen het met me eens zijn en dat mensen recepteren dat hun best doen M.V.G DarknessWolf14 ;D
 

Emmaahtje

Niet Verified
30 dec 2015
9
0
47
25
Fijn om te zien dat er toch mensen zijn die mij graag helpen en weten dat ik Legit ben (:
Ik soupte blijkbaar te snel en ik ging te snel me inv om te refillen.
Maar ja, ik heb meer dan 9000 kills, denken mensen echt dat ik dat niet legit heb gehaald???
(Nooit gehoord van game pc/Game muis/game toetsenbord en goed internet?...
 

Milan(ghostman4848)

God
KwijlHond
KwijlHond ✔
God
27 jun 2014
206
94
254
23
DerpEiland
Fijn om te zien dat er toch mensen zijn die mij graag helpen en weten dat ik Legit ben :)
Ik soupte blijkbaar te snel en ik ging te snel me inv om te refillen.
Maar ja, ik heb meer dan 9000 kills, denken mensen echt dat ik dat niet legit heb gehaald???
(Nooit gehoord van game pc/Game muis/game toetsenbord en goed internet?...
R.I.P Emmaah
-Milan(iZenith_)
 
D

Deleted member 8937

Guest
WOW, dit hoor ik nu voor de 1e keer. Emmaah hackt helemaal niet. Ze moet gewoon unban krijgen. Ze heeft zolang gespeeld op KitPvP dat ze meer dan 9000 kills had!! Ik weet niet wie haar gereport heeft maar dat zijn vaak mensen die nog moeten leren pvpen, Ik heb ook iemand die zegt dat ik hack maar dat doe ik niet, dat zijn mensen die nog moeten leren pvpen. Ik wil hierbij aanduiden dat Emmaah15 NIET hackt. Ze is gewoon goed en verdient unban. @remymine en de andere staffleden, Kunnen jullie dit topic ff GOED bekijken? M.V.G BobdeBouwerNL
 

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
847
385
380
24
Antwerpen
Er is een unban verzoek op de juiste plaats en dat is genoeg. Heel erg lief dat jullie mede spelers helpen maar dit is de foute plaats.
Hier komt een slotje op.

Mvg
Twana
 
Status
Niet open voor verdere reacties.