kan iemand mij helpen er zijn 6 beacons bij me gejat en de piramide er onder ook het is een van deze mensen: timo_ehv, Asragg, Red_Chicken2, XRoannaa en of xSarah2005. pleas reageer op dit bericht ik ben te vinden op survival1
kan iemand mij helpen er zijn 6 beacons bij me gejat en de piramide er onder ook het is een van deze mensen: timo_ehv, Asragg, Red_Chicken2, XRoannaa en of xSarah2005. pleas reageer op dit bericht ik ben te vinden op survival1
heum timo_ehv ken ik hij is niet echt iemand die dit zou doen maar trusten is op eigen risico mods kunnen wel nakijken en als het iemand is die je op noemt is de kans at ie ook gebanned word maar je 6 beacons ben je kwijt
Bij trust hanteren wij de regel; jij vertrouwde die persoon, dus is het je eigen verantwoordelijkheid en kunnen wij helaas niks rollbacken of terug geven! Wel kunnen wij nakijken wie het was. Je kunt een mod ingame aanspreken.