Grievers

Status
Niet open voor verdere reacties.

The_GloriousWolf

Supreme
Opper_Druif
Opper_Druif ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Beste haunties zoals al langer bekent is zijn er ook grievers daarom heb ik een vraag willen jullie de namen van de grievers hier onder zetten zodat de mensen kunnen oppassen voor deze mensen

O.a. joostbartniels is een griever gelieven voor hem op te passen! Alvast bedankt en hopelijk word haunted grief vrij!!!

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
23
Netherlands
Beste haunties zoals al langer bekent is zijn er ook grievers daarom heb ik een vraag willen jullie de namen van de grievers hier onder zetten zodat de mensen kunnen oppassen voor deze mensen

O.a. joostbartniels is een griever gelieven voor hem op te passen! Alvast bedankt en hopelijk word haunted grief vrij!!!
Je hoeft niet iedereen te trusten :P

Mvg
Dion

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
je trust toch niet iemand die je bijna niet kent grieven is je eigen fout en niemand bekijk z'n topic tot dat het te laat is

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Trusten is je eigen verantwoordelijkheid... Als je dan wordt gegrieft is het je eigen schuld

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Of je gaat hem reporten ipv hem een slechte naam te geven...
Btw verander die name van de spelers naar bv. ''speler1'' want zo over iemand praten is verboden? Tenzij je zijn name niet zegt

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Of je gaat hem reporten ipv hem een slechte naam te geven...
Btw verander die name van de spelers naar bv. ''speler1'' want zo over iemand praten is verboden? Tenzij je zijn name niet zegt
dan is het hele doel van dit topic weg :p het doel was mensen die zogezegd grieven een slechte naam te geven

The_GloriousWolf

Supreme
Opper_Druif
Opper_Druif ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Ohw be not negative give him a change..
But I agree, Ray, report that guy
Done
Hij snapt weer is niet waarom ik mensen waarschuw voor die gasten
er zijn mensen die willen teamen en dan je compleet grieven daarom is dit topic wel belangrijk

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
22
utrech
Done
Hij snapt weer is niet waarom ik mensen waarschuw voor die gasten
er zijn mensen die willen teamen en dan je compleet grieven daarom is dit topic wel belangrijk
Ah oke

Status
Niet open voor verdere reacties.