Guardian farm gezocht survival3

Status
Niet open voor verdere reacties.

LS161 gameZ

Niet Verified
30 jun 2015
45
3
134
22
hallo beste survival mensen

zoals jullie al aan de titel zien wil ik graag een Guardian farm kopen
graag 1 hele in survival 3 . als je er 1 voor me hebt typ het dan in de chat dan spreken we een tijd af
en dan kom ik kijken naar je Guardian farm

graag nog heel

gr. LS161

C

Checkpointx

Guest
success met zoeken kerel, weet wel waar je aan begint, ik ga er echt noooooooit meer 1 maken, het kost echt verschrikkelijk veel tijd en materialen. Hou er ook rekening mee dat je de 100.000+ items per uur nooit zal halen op deze server vanwegen de mobcaps. Op (hell server) /warp prismarine zie je wat ongeveer de max snelheid is die je kan halen. Daar krijg je ook gratis de drops....

• Like
Reactions: LS161 gameZ

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
success met zoeken kerel, weet wel waar je aan begint, ik ga er echt noooooooit meer 1 maken, het kost echt verschrikkelijk veel tijd en materialen. Hou er ook rekening mee dat je de 100.000+ items per uur nooit zal halen op deze server vanwegen de mobcaps. Op (hell server) /warp prismarine zie je wat ongeveer de max snelheid is die je kan halen. Daar krijg je ook gratis de drops....

miss wil hij erin gaan wonen??

LS161 gameZ

Niet Verified
30 jun 2015
45
3
134
22
ik heb 1000 tokens ervoor wel over als je het er niet mee eens ben wil ik wel wat onderhandele

LS161 gameZ

Niet Verified
30 jun 2015
45
3
134
22
jan28 ik heb hem zelf al gesproken maar ik speel minecraft voor de LOL en dit zie ik als een nieuwe uitdaging ik weet dat het lang duurt maar ik heb er alls voor over

C

Checkpointx

Guest
Ik krijg ook wel de indruk dat LS161 serieus is, maar het is altijd goed om het ff te checken, er was ook iemand naast mijn guardian farm een soort kopie aan het maken in een willekeurig stuk oceaan, wist niet eens dat je zo'n ding op de plaats van een ocean monument moest bouwen lol

Status
Niet open voor verdere reacties.