Gugpk claim

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sfekke22

Niet Verified
7 jun 2017
64
24
147
24
België Vlaams-Brabant, Leuven
Hey iedereen,

zit met een probleem
gugpk tp'd even naar mij, ik vraag hem om weg te gaan.
Hij weigert vraagt of hij bij ons kan bouwen, ik zeg dat hij dat liever niet doet.

Hij zegt wel dat die weg gaat, maar paar blocks verderop zet die dus een claim neer.
(Ik kan niet alles claimen wegens tekort aan blocks, robke is even niet online dus dat is rottig)

kan een admin die claim weghalen, het zit grandioos in de weg.
KjozeEc.png

het_MC_Meisje

Niet Verified
15 apr 2017
92
83
162
18
Nederland
Hmm ik weet niet of ze dat kunnen oplossen, is het een pestclaim of niet? Ik heb namelijk hetzelfde probleem gehad op survival2.

Een legend tpde omdat ik vroeg of iemand een spawner kon hakken (Onders ons huis zit een Mineshaft) En toen claimde hij het gedeelte. :( Dus nu kunnen we niet meer verder uitbreiden (Het is geen ramp hoor) Maar als die Gugpk ook echt een huis erop gaat bouwen denk ik dat je niets kan doen.

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Mvg Het_MC_Meisje

Sfekke22

Niet Verified
7 jun 2017
64
24
147
24
Hmm ik weet niet of ze dat kunnen oplossen, is het een pestclaim of niet? Ik heb namelijk hetzelfde probleem gehad op survival2.

Een legend tpde omdat ik vroeg of iemand een spawner kon hakken (Onders ons huis zit een Mineshaft) En toen claimde hij het gedeelte. :( Dus nu kunnen we niet meer verder uitbreiden (Het is geen ramp hoor) Maar als die Gugpk ook echt een huis erop gaat bouwen denk ik dat je niets kan doen.

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Mvg Het_MC_Meisje
Het is meer een "pestclaim", hij legt er paar logs neer, hakt paar blokken en toen ging hij weg.

het_MC_Meisje

Niet Verified
15 apr 2017
92
83
162
18
Nederland
Ohh sounds bad, misschien moet je een keertje als je online bent een stafflid ernaar laten kijken. Dan komt het vast goed. En anders kan je het vriendelijker vragen? Want ja ´rot op´ is ook niet heel vriendelijk he?

Sfekke22

Niet Verified
7 jun 2017
64
24
147
24
Ohh sounds bad, misschien moet je een keertje als je online bent een stafflid ernaar laten kijken. Dan komt het vast goed. En anders kan je het vriendelijker vragen? Want ja ´rot op´ is ook niet heel vriendelijk he?
Was het ook niet, maar heb het vaak genoeg vriendelijk gevraagd.

het_MC_Meisje

Niet Verified
15 apr 2017
92
83
162
18
Nederland
Was het ook niet, maar heb het vaak genoeg vriendelijk gevraagd.

tjaa, gewoon een keertje ingame een moderator aanspreken dan lijkt me het beste. :)

het_MC_Meisje

Niet Verified
15 apr 2017
92
83
162
18
Nederland
Haha ze zijn best vaak online maar je kan natuurlijk als er geen online zijn in survival1 ook andere gamemodes gaan zoeken. Hoop dat het lukt :)

Sfekke22

Niet Verified
7 jun 2017
64
24
147
24
Zit het in de weg?
Het zit in de weg, dacht deze week over die berg aan strand beetje huizen te zetten.
Ook haven & misschien wat dummy mines (Voor de show) en 1 die ik dan echt ga gebruiken.
Dus ja, ik kan m'n plannen veranderen maar kan maar 1 home zetten dus dat is moeilijk :p
+ Ik woon daar samen met Robke, ik blijf dus graag samen daar met Robke :kissingcat:

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Het zit in de weg, dacht deze week over die berg aan strand beetje huizen te zetten.
Ook haven & misschien wat dummy mines (Voor de show) en 1 die ik dan echt ga gebruiken.
Dus ja, ik kan m'n plannen veranderen maar kan maar 1 home zetten dus dat is moeilijk :p
+ Ik woon daar samen met Robke, ik blijf dus graag samen daar met Robke :kissingcat:
Ik ben zo thuis, dan kom ik even helpen!

Status
Niet open voor verdere reacties.