zoals jullie weten was ik er niet omdat ik banned was maar wat is dat nou met die crates enzo
en is die bugg al gefixed dat je elkaar niet kan hitten
en is die bugg al gefixed dat je elkaar niet kan hitten
Het is gewoon een vraag.... Je hoeft hem niet meteen af te kraken .Dat weet je al lang je stond gisteren in wz
@whitch slotje weer aandacht vraag topic
Harmen, waarom kraak jij iedereen af net als ze dom zijn? Want dit gaat een beetje zielig worden. En als mensen iets vragen zou je ook gewoon vriendelijk antwoord kunnen geven?Snap jij niet dat ga je nog X leren in groep 5 dus nog even wachten
Hij zegt toch dat hij geband was, dus heeft hij de 'updates' niet helemaal mee gekregenHarmen heeft punt hoor, er worden alleen maar aandacht topics aangemaakt
Hij is al 3 dagen ofzo unbannedHij zegt toch dat hij geband was, dus heeft hij de 'updates' niet helemaal mee gekregen
Hij zegt toch dat hij geband was, dus heeft hij de 'updates' niet helemaal mee gekregen
Toen was hij al unbanned.Hij had ban toen deze dingen (het niet kunnen hitten in wz) er waren, dus ja....
Hij is al 3 dagen ofzo unbanned
Laten we de discussie AFRONDEN. Het leidt naar niks!1* Dag.
Harmen heeft gelijk maar, maar je kan ook normaal reageren.
Iemand die me begrijpt <3Geef hem gewoon een normaal antwoord, dan is hij blij, en zijn jullie van hem af. Harmen, zo'n reactie is gewoon onnodig.
Reactie is verwijderd1* Dag.
Harmen heeft gelijk maar, maar je kan ook normaal reageren.
ja toen was de bugg nog niet fixed.....Hij had ban toen deze dingen (het niet kunnen hitten in wz) er waren, dus ja....
Hij is gisteren unbanned. Gisteren heeft die al veel zitten PvPen en wist hij het antwoord eigenlijk al. Ik geef je gelijk over dat Harmen hem niet moet afkraken. Er is nog steeds geen antwoord op zn 2e vraag dus:Iemand die me begrijpt <3