"hacker"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
401
41
199
Hallo,
De laatste tijd word ik steeds meer benoemd als : Harmen hacks Harmen killaura Harmen aimbot. Enz zonder dat ik dat hebt ! Ik gebruik dat niet
Nu een vraagje
Kan je daar ban voor krijgen als telkens iedereen je weer benoemd tot hacker terwijl je dat niet bent

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
LOL als je daar zou voor geband worden blijft alleen mijn f over :P
Doen jullie namelijk ook bij vro xD

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Hallo,
De laathacken ijd word ik steeds meer benoemd als : Harmen hacks Harmen killaura Harmen aimbot. Enz zonder dat ik dat hebt ! Ik gebruik dat niet
Nu een vraagje
Kan je daar ban voor krijgen als telkens iedereen je weer benoemd tot hacker terwijl je dat niet bent
Ik weet wel dat je niet hackt, de enige die ik heb zien hacken is fer12veen

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
R

Rutgertjuh

Guest
Aangezien het PvP niveau hier op Haunted redelijk laag ligt, worden mensen al gauw aangezien voor hacker. Best jammer is dit... Dit kan af en toe zelfs leiden tot een ban, helaas, zoals bij Anton.

Mvg,
Rutger

• Like
Reactions: Sherwan_ and HenryF

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
@Harmen
Hack accuses zijn juist handig.
Als er iemand hackt en iemand beschuldigt hem daar ook van weten andere mensen op kitpvp dat hij mogelijk hackt als er inderdaad veel spelers hier over eens zijn kunnen ze een moderater halen. Maar je kan er altijd naast zitten omdat tegewoordig sommige hacks niet opvallen zoals klik aimbot. Ze kunnen niet altijd precies zien of iemand ook echt hackt. Ik word er vaak genoeg van beschuldigt en ik geef ze meestal een screen of ik voel me vereerd :)

Blame mensen niet dat ze je hacker noemen miss pvp je zo goed dat je te verwarren bent met een hacker (of je hackt gwn :p

Evil

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
Aangezien het PvP niveau hier op Haunted redelijk laag ligt, worden mensen al gauw aangezien voor hacker. Best jammer is dit... Dit kan af en toe zelfs leiden tot een ban, helaas, zoals bij Anton.

Mvg,
Rutger
Weet ben ook al 7 x banned :,D
Altijd door nieuwe staff...

Status
Niet open voor verdere reacties.