Hackers: deechtehamburgers & jhoooon

• Topicstarter Deleted member 3030
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Deleted member 3030

Guest
Hallo,

Ik was Megaskywars aan het spelen, speelde een potje dat na een tijdje nog met 3 man was, ik (jordivanlaarhoven) en de teamers deechtehamburger en jhoooon. Tijdens het potje werd er veel gechat omdat ik en het team allebij op ons eiland bleven. Hele kampen werden gebouwd, toen werd er door de tegenstanders het volgende getypt in de chat: "Maar wij hebben hacks". In eerste instantie dacht ik, dat zal wel een bluf actie zijn, toch besloot ik om een screenshot te maken. Even later liep in van de 2 naar mijn eiland, daar aangekomen verscheen de tweede ineens ook. Ik heb niet kunnen zien hoe hij er kwam, maar in ieder geval niet met een enderpearl, via een brug of een andere legale manier. Toen de twee bij mij kwamen begon het gevecht. Ik verloor natuurlijk, want die twee hadden echt hacks, ik kon slaat wat ik wil, schade leeden ze niet.

Nu weet ik niet of dit telt als genoeg bewijsmateriaal. Ik heb in ieder geval de screenshot in de bijlage gedaan, iets van opnamen heb ik niet.

M.v.g.
Jordi van Laarhoven (m.c.: JordivanLaarhoven)

D

Deleted member 3030

Guest
Om een of andere reden lukte het niet de afbeelding bij het eerste bericht te plaatsen, vandaar hier de afbeelding.

Bijlagen

• 2015-04-02_19.17.15.png
    2015-04-02_19.17.15.png
    618,3 KB · Bekeken: 122
Status
Niet open voor verdere reacties.