Hackers op haunted !?

Valt jou dat ook op ?

• Total voters
    32
Status
Niet open voor verdere reacties.

stijn123456789

Niet Verified
25 dec 2014
22
3
104
Maastricht
Hey mensen,
Ik speel vaak Kitpvp, Prison en Miners.
En het is me opgevallen dat er veel hackers voorkomen.
Dit topic is niet bedoeld om iets te verbeteren, maar gewoon om iets te melden.
misschien zou de staff hier ook wat meer op kunnen letten (alleen suggestie weet niet of ze dat al doen)
Het valt mij in ieder geval op...

M.V.G Heroebrain01

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
Sinds haunted 1 van de grootste servers is van NL en in veel sites staat bij top servers komen er ook hackers er op af om te kloten dit kan je niet tegen houden ze blijven komen. Anticheat is al veel te streng dus tja :(

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Het valt mee op dat er heel veel hackers op factions zitten. Helaas is dit niet te stoppen.. maar het worden er steeds meer. Net een virus

Laatste update:

dauwdruppel

God
dauwdruppel
dauwdruppel ✔
God
8 nov 2013
270
114
259
Dauw, dit is geen verbeterings topic,
alleen om het ff te melden
Iknow maar vind het gewoon onnodig...
wij doen er al alles aan.

maarja als mensen een hacker zien en er een mod bij halen spammen ze ook de chat vol met dauwdruppel die en die hacken.
Dat is al een stille hint voor een hacker om te stoppen.

hier kunnen wij weinig tegen doen dus het is beter als meer mensen zouden opnemen.

• Like
Reactions: stijn123456789
R

Rutgertjuh

Guest
Ik denk dat het misschien een idee is dat er staffleden komen die er alleen zijn voor het bannen en dat soort kleine dingen?

Mvg,
Rutger

Dean

Niet Verified
31 okt 2014
98
10
109
22
Ook nog hackers kunnen vliege maar ze buggen gwn terug maar als je 5 sec blijft hangen in de lucht door lagg wordt je gekicked voor vliege T_T

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Iknow maar vind het gewoon onnodig...
wij doen er al alles aan.

maarja als mensen een hacker zien en er een mod bij halen spammen ze ook de chat vol met dauwdruppel die en die hacken.
Dat is al een stille hint voor een hacker om te stoppen.

hier kunnen wij weinig tegen doen dus het is beter als meer mensen zouden opnemen.

Klopt wat je zegt. Maar het zou ook fijn zijn dat je bij reports kan aanvinken of andere spelers mee kunnen kijken en reageren. Want soms zietde staff het niet een andere spelers wel :p zo had ik laatst een report.. maar het filmpje was tekort maar je zag de hacks wel..

stijn123456789

Niet Verified
25 dec 2014
22
3
104
Maastricht
Heel veel van die mensen hebben waarschijnlijk ook een favoriete server (waar ze niet op hacken)
en dan denken ze: ja op dit noob servertje (Haunted) kan ik mijne nieuwe hacks vast goed uitproberen...
Maar suggestie van Rutger was wel een goed idee.

M.v.g Heroebrain01

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
De enige oplossing tegen hacken is het zelf recorden een een report topic maken in het juiste forumdeel(reports).

Desnoods als er staff online is op dit serverdeel hij/haar even msgen zodat ze het zelf kunnen bekijken.

Nog een fijns dag verder.

dylanmcpe

Niet Verified
21 feb 2015
76
6
74
23
Hey mensen,
Ik speel vaak Kitpvp, Prison en Miners.
En het is me opgevallen dat er veel hackers voorkomen.
Dit topic is niet bedoeld om iets te verbeteren, maar gewoon om iets te melden.
misschien zou de staff hier ook wat meer op kunnen letten (alleen suggestie weet niet of ze dat al doen)
Het valt mij in ieder geval op...

M.V.G Heroebrain01
Jij ziet veel hackers? Ik word altijd hacker genoemd op kitpvp :3

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
De enige oplossing tegen hacken is het zelf recorden een een report topic maken in het juiste forumdeel(reports).

Desnoods als er staff online is op dit serverdeel hij/haar even msgen zodat ze het zelf kunnen bekijken.

Nog een fijns dag verder.
Ik record ze vaak ook alleen t worden er gewoon te veel...
Als ik elke hacker die ik zie zou recorden zou ik zon 5 videos per dag moeten uploaden...

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
Ik denk dat het misschien een idee is dat er staffleden komen die er alleen zijn voor het bannen en dat soort kleine dingen?

Mvg,
Rutger

Je moet er rekening mee houden dat het geen baan is dat we gewoon spelers zijn met een paar extra functies.
Dus speciaal iemand die hier op gaat toezien is onzin natuurlijk ik speel op de servers die ik leuk vind om te doen. Dat geld niet alleen voor mij ook voor de rest van de staff.

mvg Bliksem

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
Verder worden er dagelijks tientallen spelers gebant ongeacht rank vals spelen is ban we hebben alleen niet de capaciteit om iedere speler te controleren op hacks maar als bewijzen overtuigend zijn laten we zo'n speler echt niet lopen.

En ja wat Dauw zei ons aankondigen in chat naar een hacker toe is niet slim:p tegenwoordig zijn alle ranks al niet meer zicht baar op pvp servers in tab zodat we al meer op gaan in de drukte.

mvg Bliksem

R

Rutgertjuh

Guest
Je moet er rekening mee houden dat het geen baan is dat we gewoon spelers zijn met een paar extra functies.
Dus speciaal iemand die hier op gaat toezien is onzin natuurlijk ik speel op de servers die ik leuk vind om te doen. Dat geld niet alleen voor mij ook voor de rest van de staff.

mvg Bliksem

Dat weet ik ja, maar dan bedoelde ik dat er wat spelers zijn die zich alleen maar met het bannen en kleine bugs bezig houden, aangezien de staff het altijd zo druk heeft.

Mvg,
Rutger

Status
Niet open voor verdere reacties.