Hackers unbanned 0.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
Ik speel elke dag wel eventjes prison, rondje warzone lopen misschien pvpen maar...
Ik heb op prison vele hackers gerecord en laten bannen. Die hacks hadden ofc , maar nu zie ik weer een paar rondlopen...
Ik heb een vraagje zou @remymine of een ander stafflid alle reports op video willen nagaan en de hackers opnieuw bannen,
Bedankt ;)

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
We geloven erin dat mensen hun leven beteren. Op hacken staat eerste keer 3 maanden voor. Meestal zien we deze mensen niet weer in de fout gaan! Maar er zijn gevallen van ezels die rustig nog een keer hun kop tegen een steen stoten. Als ze fout bezig zijn en je hebt nieuwe video's en screen zie we die graag tegemoet en zullen dezen harder gestraft worden!

Mvg Bliksem

• Like
Reactions: xCasaNietBannen

Casperito

Niet Verified
20 aug 2014
70
6
124
wacht. na 4x pas perm? Dat is nieuw. Ach. na 12 maanden komt iemand toch niet meer terug :P

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Dude ik ben zogenaamd verbannen voor "Hacks" terwijl het niet zo blijkt te zijn...
En niemand wilt me unbannen terwijl ik al een Half jaartje banned ben dus vind het nogal vreemd
dat hackers wel 3 kansen krijgen... terwijl ik voor geen reden verbannen ben naja remy mag me niet...
En dan krijg ik nooit maar dan ook nooit een kans... of unbanned word..
Zoals ik al zei moet je bewijzen dat je niet hackt. Ik weet ook niet zeker of je niet hackt... heb een video gezien waarin te zien is dat je hackt...

GewoonBeast

Niet Verified
16 apr 2014
154
32
139
23
Arnhem
Dude ik ben zogenaamd verbannen voor "Hacks" terwijl het niet zo blijkt te zijn...
En niemand wilt me unbannen terwijl ik al een Half jaartje banned ben dus vind het nogal vreemd
dat hackers wel 3 kansen krijgen... terwijl ik voor geen reden verbannen ben naja remy mag me niet...
En dan krijg ik nooit maar dan ook nooit een kans... of unbanned word..
Inderdaad het is raar als je banned bent voor ''hacks'' dat je nog steeds banned bent. Je zal eigenlijk al 3 maanden unban hebben.

• Like
Reactions: xCasaneuva

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Als ik het bewijs doet het toch niks aangezien Dauwdruppel het "LULKOEK" vind.. en remy me niet mag.
Screens 1# http://prntscr.com/6sw2q4
Screens 2# http://prntscr.com/6suuc7

En als ik toestemming van een Moderator krijg record ik het met liefde hoe ik mensen own!
Ik heb ff gezocht en op genoeg andere server heb je wel gehackt... en als je echt zo goed bent kan je dat ook wel op een andere server wat recorden en hier laten zien,t hoeft niet perse op deze server (als je het ip er maar niet bij zet ;) )

xCasaneuva

Niet Verified
13 apr 2015
1
0
18
27
Ik heb ff gezocht en op genoeg andere server heb je wel gehackt... en als je echt zo goed bent kan je dat ook wel op een andere server wat recorden en hier laten zien,t hoeft niet perse op deze server (als je het ip er maar niet bij zet ;) )

What the fuck zit je zo te haten... Ik wil gewoon een unban ik hack niet simpel klaar understand. Begin niet te schijnheilig te doen van je hackt wel. Als ik het record en moeite ga doen dan wil ik graag dat het een effect heeft en aangezien ik toch niet verbannen omdat ik Hack heeft het toch geen zin!

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
Inderdaad het is raar als je banned bent voor ''hacks'' dat je nog steeds banned bent. Je zal eigenlijk al 3 maanden unban hebben.

Wel bij normaal gedrag en de eerste keer is dat id 3 maanden maar als er noem maar een dwarsstraat bedreigingen, gescheld etc kan dat zomaar vergroot worden naar een jaar en in zeer ernstige gevallen helemaal nooit meer. Neem aan dat dat hier ook het geval is.

• Like

GewoonBeast

Niet Verified
16 apr 2014
154
32
139
23
Arnhem
Wel bij normaal gedrag en de eerste keer is dat id 3 maanden maar als er noem maar een dwarsstraat bedreigingen, gescheld etc kan dat zomaar vergroot worden naar een jaar en in zeer ernstige gevallen helemaal nooit meer. Neem aan dat dat hier ook het geval is.
Oke zo had ik het nog niet bekeken.
Bedankt voor de duidelijkheid.

Mvg Beast

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
What the fuck zit je zo te haten... Ik wil gewoon een unban ik hack niet simpel klaar understand. Begin niet te schijnheilig te doen van je hackt wel. Als ik het record en moeite ga doen dan wil ik graag dat het een effect heeft en aangezien ik toch niet verbannen omdat ik Hack heeft het toch geen zin!
Ik zeg dat ik je niet vertrouw omdat je op andere servers wel hackte...
Als je t bewijst heb ik niks tegen je hoor...

• Like

xCasaNietBannen

Niet Verified
13 apr 2015
1
0
18
27

Zovan ik heb wat ergers gedaan? Op mijn woord ik heb niemand bedreigt en niemand uitgescholden of nooit wat ergs gedaan
waarvoor ik zolang banned moet worden... Al die tijd dat ik banned ben wou ik graag antwoord krijgen maar helaas is het enige wat remy zegt is "Nee" of "Ik mag je niet" of "Je krijgt geen unban"

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
Zovan ik heb wat ergers gedaan? Op mijn woord ik heb niemand bedreigt en niemand uitgescholden of nooit wat ergs gedaan
waarvoor ik zolang banned moet worden... Al die tijd dat ik banned ben wou ik graag antwoord krijgen maar helaas is het enige wat remy zegt is "Nee" of "Ik mag je niet" of "Je krijgt geen unban"
Je was te OP in factions daarom vonden sommige het niet meer leuk...
Dus remy lost het op Ban xCasa dan wordt factions weer leuk :)
(Heb ik gehoord)

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
Je maakt het alleen maar erger door op alt accounts etc te gaan spelen.

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
847
385
380
24
Antwerpen
Ik vind er goed dat hackers een 2e kans krijgen. Dan kunnen ze die 3 maanden eens goed nadenken in de hoop dat ze hun leven gaan beteren.

Mvg
Twana

dauwdruppel

God
dauwdruppel
dauwdruppel ✔
God
8 nov 2013
270
114
259
casanova had en heeft wel hacks.
ook probeert hij gewoon met andere accounts online te komen...
ook heeft hij remy meerdere malen bedreigt.

Status
Niet open voor verdere reacties.