Hackers

Status
Niet open voor verdere reacties.

HenryF

Niet Verified
30 apr 2015
107
5
84
25
Hallo,

Ik wilde ff een statement aankaarten wat ik ook al bij Remy heb gedaan, maar waar ik geen reactie op krijg
En dat is: Er zijn gewoon nooit genoeg moderators online om te kijken als spelers legit spelen. Ervaren spelers zoals VroBrando, Huseyboy01, Fer12veen hacken allemaal maar komen er mee weg omdat er nooit mods zijn om dat te controleren. Hierbij vraag ik haunted om wat sollicitaties aan te nemen van ervaren haunted spelers zodat de hackers van haunted zullen verdwijnen

Mvg Jordy (Henry_Freeman)

• Like
Reactions: Sherwan_

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
er zijn genoeg mods online. je kunt ze altijd filmen en op hack reports zetten.

mvg
Twana
Er zitten nauwlijks mods op factions.. daar waar juist veel gehackt wordt. Het lukt niet altijd om te recorden. Vrobrando en fer12veen zijn spelers die hacken maar alleen onverwacht aanvallen. Je kan niet onder het pvpen je recorder opstarten want dan ben je allang dood.

• Like
Reactions: HenryF

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Er zitten nauwlijks mods op factions.. daar waar juist veel gehackt wordt. Het lukt niet altijd om te recorden. Vrobrando en fer12veen zijn spelers die hacken maar alleen onverwacht aanvallen. Je kan niet onder het pvpen je recorder opstarten want dan ben je allang dood.
gwn altijd recorden en na het spelen het verwijderen

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
401
41
199
@xBennie ik heb m al
1 week gereport word hij nu X banned want hij hackt gwn iedereen zegt het iedereen heeft bewijs.
Wrm krijgt hij geen ban

• Like
Reactions: remymine

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Meer mods online gaat niet helpen om het aantal hackers te laten dalen.
Hooguit worden ze iets sneller gebanned, maar dan nog verschil is minimaal wat je gaat merken.

iRobin4life

Niet Verified
4 feb 2015
52
3
89
26
Meer mods online gaat niet helpen om het aantal hackers te laten dalen.
Hooguit worden ze iets sneller gebanned, maar dan nog verschil is minimaal wat je gaat merken.
Dit is niet helemaal waar. Er zijn sommige plugins die aangeven als er verdachte handelingen worden uitgevoerd. Deze zijn weer te bekijken door de mods en zo kunnen ze gestraft worden. Er komen niet veel nieuwe leden op de factions server dus naar mijn weten zal het aantal sterk dalen als er mods actief bezig zouden zijn. En dat ze iets sneller verbannen worden? Denk veel sneller ;)

• Like
Reactions: HenryF

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
het is maat een idee

gwn een paar onzichtbare acounts/spelers om een plek in de lucht te hangen die dan alles filmen zodat als iem hack naar die beelden gevraagd kan worden en er bewijs is
of als er een mod/plugin voor is een 'camera' hangen

iRobin4life

Niet Verified
4 feb 2015
52
3
89
26
't idee is natuurlijk geweldig, maar de uitvoering gaat vrijwel onmogelijk zijn. Je moet dan op verschillende locaties spelers/npc's hebben "hangen" die alles opnemen. Ten eerste het opnemen. Het opnemen van alles wat er gebeurt gaat giga veel geheugen in beslag nemen. En je kunt niet op elke plek in elke hoek op de wereld zo'n npc hebben. Is het uberhaupt wel mogelijk om zo'n npc alles op te kunnen laten nemen?

HenryF

Niet Verified
30 apr 2015
107
5
84
25
't idee is natuurlijk geweldig, maar de uitvoering gaat vrijwel onmogelijk zijn. Je moet dan op verschillende locaties spelers/npc's hebben "hangen" die alles opnemen. Ten eerste het opnemen. Het opnemen van alles wat er gebeurt gaat giga veel geheugen in beslag nemen. En je kunt niet op elke plek in elke hoek op de wereld zo'n npc hebben. Is het uberhaupt wel mogelijk om zo'n npc alles op te kunnen laten nemen?
Dont think so

Status
Niet open voor verdere reacties.